بابویی: وزارت ورزش و جوانان نگاه راهبردی به ورزش پایه دارد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش‌‌‌ دانش‌آموزی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نگاه راهبردی به ورزش دانش‌آموزی دار‌د، خطاب به فدراسیون‌های ورزشی بر تعامل ویژه این فدراسیون‌ها با آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بابویی: وزارت ورزش و جوانان نگاه راهبردی به ورزش پایه دارد

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در مراسم بدرقه کاروان ورزش دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران مزین به نام «‌شهید عبدالرسول زرین‌» به رقابت‌های جهانی ژیمنازیاد به میزبانی کشور بحرین که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد،  گفت: ‌۲۶ مهر را به‌عنوان آغاز هفته تربیت‌بدنی تبریک عرض می‌کنم.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی افزود: ژیمنازیاد یا المپیک دانش‌آموزی هر دو سال یک‌بار در حال برگزاری است و در دوره‌های قبل، تیم‌های کشتی آزاد و فر‌نگی دانش‌آموزی به‌عنوان نمایندگان ایران در این پیکارها شرکت کردند.

بابویی تأکید کرد: برای اولین بار کاروان ورزش ایران در قالب ۱۲ تیم دانش‌آموزی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد و ‌با اقتدار در این مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با بیان اینکه ‌زحمات همکاران ما در استان‌های مختلف کشور، بستر چنین افتخارآفرینی‌هایی را فراهم کرده است، ادامه داد: بهترین‌ها در رشته‌های مختلف انتخاب شدند و در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد و امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی ایران را در این رویداد مهم ورزش دانش‌آموزی به اهتزاز درآورند. 

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با اشاره به اینکه فدراسیون‌هایی مانند فدراسیون کشتی اهمیت ویژه‌ای برای ورزش پایه قائل هستند، ‌تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان کمال همکاری را با ما داشتند و نگاه راهبردی و عملیاتی به ورزش دانش‌آموزی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار