مراسم بدرقه کاروان ‌ایران به رقابت‌های ژیمنازیاد دانش‌آموزان جهان برگزار شد؛

دنیامالی: مطمئنم ‌کاروان ورزش دانش‌آموزی ‌ایران با دست پُر به میهن اسلامی باز خواهند گشت

‌هدف ما در مسیر تعامل با آموزش‌و‌پرورش احیای مسابقات آموزشگاهی است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توسعه ورزش همگانی و دانش‌آموزی به‌عنوان محورهای برنامه‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان، احیای مسابقات آموزشگاهی را از اولویت برنامه‌های این وزارتخانه برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دنیامالی: مطمئنم ‌کاروان ورزش دانش‌آموزی ‌ایران با دست پُر به میهن اسلامی باز خواهند گشت

مراسم بدرقه تیم‌های ملی دانش‌آموزان کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی ژیمنازیاد موسوم به المپیک دانش‌آموزی ‌به میزبانی بحرین، عصر امروز برگزار شد.

تعدادی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در این مراسم حضور داشتند. در بخشی از این مراسم احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان نظاره‌گر تمرینات تیم‌های ملی دانش‌آموزی اعزامی به این رقابت‌ها بو‌د.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم ‌گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در راستای تعامل با وزارت آموزش و پرورش، احیای مسابقات المپیادهای برتر است.

‌وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ورزش دانش‌آموزی نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش قهرمانی دارد، زیرا ورزش، ایران را با سرعت بیشتری پیش خواهد برد.

دنیا‌مالی بیان کرد: ورزش‌های همگانی و دانش‌آموزی بر روی ریل توسعه یکی از اهداف و برنامه‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش‌های دانش‌آموزی در قالب المپیادها و استعدادهای برتر مهد کشف استعدادهای ناب ورزش کشور در رشته‌های مختلف است.

دنیا‌مالی با اشاره به اینکه ورزشکاران بزرگی از بستر ورزش آموزشگاه‌ها در مدارج بالای ورزش قهرمانی درخشیدند،  تصریح کرد: برای اولین بار کاروان ورزش دانش‌آموزی ایران در این پیکارها حضور پیدا خواهند کرد. 

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مطمئن هستم کاروان ورزش دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران از مسابقات المپیک جهانی که به میزبانی بحرین برگزار می‌شود دست پر به میهن اسلامی باز خواهند گشت.

در این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از خانواده شهید عبدالرسول زرین شهید نامدار دفاع مقدس که کاروان دانش‌آموزی ایران به نام ایشان مزین شده، تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار