هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛ توقف شمس‌آذر و پیروزی چادرملو و استقلال خوزستان

تهران (پانا) - تیم شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هوادار تهران متوقف شد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛ توقف شمس‌آذر و پیروزی چادرملو و استقلال خوزستان

‌تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان هوادار تهران بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی برای شمس آذر مجتبی فخریان در دقیقه ۴ گلزنی کرد و در ادامه صائب محبی توانست گل تساوی را برای هوادار به ثمر برساند.

با این نتیجه شمس آذر قزوین ۷ امتیازی شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت و در مقابل هوادار با ۴ امتیاز در انتهای جدول است. 

تیم داوری: حمید حاج‌ملک، عباس پورحیدری، حامد تازه‌پور، حامد سیری / ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

ترکیب ابتدایی شمس آذر:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، ایمان اکبری، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجوادآزاده، امیرمحمد پناهی و علی آزادمنش.

ترکیب ابتدایی هوادار:

محمد جوادکیا، عرفان معصومی، ابوالفضل علایی، صائب محبی، محمد ستاری، مهدی گودرزی، مصطفی احمدی، مرتضی منصوری، محمد دیندار، محمد حسین زواری و حسین مهربان.

برتری استقلال خوزستان در دیداری پُرگل

‌تیم استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان مس رفسنجان بود که این بازی با نتیجه پُرگل ۳ به ۲ به سود شاگردان آبی پوش بوژوویچ به پایان رسید. 

استقلال خوزستان با این پیروزی در جدول ۹ امتیازی شد و در مکان نهم ایستاد؛ در مقابل هم مس رفسنجان با ۵ امتیاز اندوخته خود جایگاه چاردهم را در اختیار دارد. 

‌پیروزی چادرملو مقابل خیبر

‌همچنین در نخستین روز از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز تیم چادرملو اردکان در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت و با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار