سرمربی تیم‌ملی شطرنج دانش‌آموزی: می‌خواهیم با دست پر برگردیم ‌

تهران(پانا) - سرمربی ‌تیم ملی شطرنج دانش‌‌آموزی گفت امیدوار است با عنایت الهی و دعای خیر مردم با دست پر از مسابقات بحرین برگردند تا جواب زحمات و محبت‌های تمامی حامیان ورزش دانش‌آموزی کشور را داده شود.

کد مطلب: ۱۵۱۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم‌ملی شطرنج دانش‌آموزی: می‌خواهیم با دست پر برگردیم ‌

کاوه خلیلی، سرمربی تیم ملی شطرنج دانش‌آموزی و داور بین‌المللی شطرنج‌، دبیر فیزیک ناحیه یک ارومیه در آستانه المپیک دانش‌آموزی به میزبانی بحرین درباره اعضای تیم اعزامی اظهار کرد: ‌‌‌‌دانش‌آموز استادبزرگ سینا موحد از خوزستان عضو تیم‌ملی شطرنج بزرگسالان کشور و قهرمان رده سنی جهان، دانش‌آموز استاد بین‌المللی آرتین اشرف از استان فارس قهرمان رده‌های سنی آسیا و نایب قهرمان المپیاد جهانی زیر۱۶ سال، دانش‌آموز شهداد تیموری یادکوری از تهران قهرمان رده سنی کشور، دانش‌آموز امیر غیوری‌فر از شهرستان‌های تهران نفر دوم قهرمانی مدارس کشور و قهرمان رده‌های سنی کشور و دانش‌آموز محمدمتین شمس از استان مازندران قهرمان مسابقات سمپاد کشور و قهرمان رده‌های سنی کشور از اعضای پسر عضو تیم اعزامی پسران به این رقابت‌ها هستند.

وی افزود: در بخش دختران نیز دانش‌آموز مهسا علوی از زنجان قهرمان زیر ۱۶ سال آسیا، دانش‌آموز آنیتا پرویزی از استان فارس قهرمان باشگاه‌های تیمی آسیا، دانش‌آموز مشهدی از اصفهان قهرمان رده سنی کشور، دانش‌آموز صبا کارگری از شهرستان‌های تهران و دانش‌آموز ‌نازنین فاطمه اعصارزاده از خراسان رضوی عضو تیم اعزامی شطرنج دانش‌آموزی دختران به رقابت‌های بحرین هستند. ‌

سرمربی ‌تیم‌ملی شطرنج دانش‌‌آموزی در ادامه گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر اساتید نامی ایران و جهان برای این دانش‌آموزان پیش‌بینی کردیم و با توجه به جدول مسابقات و حضور بازیکنان مطرح از کشورهای صاحب‌سبک در شطرنج جهان همچون‌ چین، ارمنستان، اوکراین و هند ... قطعاً رقابت‌های سختی را در پیش خواهیم داشت .

خلیلی تأکید کرد: ولی امیدوارم با عنایت الهی و دعای خیر مردم با دست پر از مسابقات برگردیم تا بتوانیم جواب زحمات و محبت‌های تمامی حامیان ورزش دانش‌آموزی کشور را داده باشیم و شاهد افتخار‌آفرینی آینده‌سازان این مرزو بوم و همچنین حضور همیشگی شطرنج دانش‌آموزی در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی باشیم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار