صدر جدول لیگ دسته اول در آستانه زلزله 6 ریشتری؛ جدال مدعیان برای صدرنشینی

درخشان:هدف ما کنده شدن از جمع قعرنشینان است

تهران(پانا) - 6 تیم در بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور جدال خود را برای صدرنشینی آغاز می‌کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
صدر جدول لیگ دسته اول در آستانه زلزله 6 ریشتری؛ جدال مدعیان برای صدرنشینی

هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) از امروز با هفت بازی آغاز می‌شود و در مهمترین این بازی‌ها فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان تیم فوتبال پیکان است. شیرازی‌ها با 12 امتیاز در صدر جدول این پیکارها قرار دارند. پیکان با 10 امتیاز یکی از تعقیب‌کنندگان فجرسپاسی است. بازی این دو تیم جدال برای صدرنشینی است.

تیم فوتبال شهرداری بوشهر میزبان آریو اسلامشهر است. مس سونگون از شهرداری آستارا پذیرایی می‌کند. مس کرمان میهمان بعثت کرمانشاه است. مس شهربانک و نفت و گاز گچساران دیگر بازی این هفته را برگزار می‌کنند. خودروسازان میهمان ارتشی‌ها هستند.

سایپا در شهرایطی به مصاف نیروی زمینی ارزتش خواهد رفت که سایپا برای حضور در جمع صدرنشینان می‌جنگد و نیروی زمینی به دنبال فرار از قعر جدول است. پالایش نفت بندرعباس میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

تیم فوتبال داماش گیلان در دومین روز هفته ششم این پیکارها به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت و آخرین دیدار این هفته را نفت مسجد سلیمان با شهرراز شیراز برگزار می‌کند.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار با تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: «این دیدار در خانه برگزار می‌شود و از امتیاز مهم حضور هواداران برخوردار هستیم.» 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: «تیم ما با 6 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.»

درخشان تأکید کرد: «کار سختی را پیش‌رو داریم، هدف ما کنده شدن از جمع قعرنشینان است و برای تحقق این هدف و کسب نتایج بهتر در بازی‌های آینده تلاش مضاعفی خواهیم داشت.»

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم محکوم به پیروزی هستیم، تصریح کرد: «حریف ما هم از بهترین‌های لیگ دسته اول است و برای ماندن در کورس قهرمانی مقابل تیم ما با انگیزه بازی خواهد کرد.»

درخشان بیلان کرد: «ما هم دنبال کسب 3 امتیاز در این دیدار خانگی هستیم و برای این هدف می‌جنگیم.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار