لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور؛ هفته هفتم

استقلال در ماراتن قعرنشینان؛ پرسپولیس در انتظار تازه واردها

مهدوی: با بازگشت اورونوف ساختار تهاجمی پرسپولیس به سیستم کارخانه برگشت

تهران(پانا) - استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ بیست‌وچهارم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۵۰۷۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال در ماراتن قعرنشینان؛ پرسپولیس در انتظار تازه واردها

روز دوم هفته هفتم رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور عصر امروز با 3 دیدار ادامه پیدا خواهد کرد که مدعیان کسب عنوان قهرمانی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در مهمترین این دیدارها تیم فوتبال سپاهان به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان خواهد رفت. مردان دیار نصف جهان با یک بازی کمتر و 13 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. ملوانان دیار باران به لطف تساوی مقابل تیم فوتبال نساجی در صدر جدول قرار دارد.

2 (1)

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال چادرملو اردکان است، پرسپولیسی‌ها بعد از تساوی تلخ مقابل تیم فوتبال پاختاکور برای جبران ناکامی در لیگ نخبگان آسیا برای جبران مقابل نماینده اردکان صف‌آرایی می‌کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در صورت تساوی و یا شکست سپاهان، می‌تواند صدر جدول لیگ بیست‌وچهارم را به رنگ سرخ دربیاورد.

اورونوف، یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم فوتبال پرسپولیس است که در دیدار مقابل تیم فوتبال چادرملو به میدان خواهد رفت و بازگشت این بازیکن ازبک هواداران را به کسب یک برد خانگی امیدوار می‌کند.

در آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها امید عالیشاه همچنان در کمند مصدومیت قرار دارد و وحید امیری در این دیدار کاپیتان سرخ‌پوشان تهرانی خواهد بود.

4

تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار امشب میهمان تیم فوتبال هوادار تهران است. استقلال در این بازی با هدایت سهراب بختیاری‌زاده به میدان خواهد رفت. هفته هفتم را بدون جواد نکونام و حواشی‌های این مربی جنجالی برگزار می‌کنند.

نیمکت داغ آبی‌پوشان تهرانی همچنان داغ است، هیأت مدیره و مدیریت باشگاه همچنان دنبال جذب مربی خارجی است، نام‌های بزرگی همچون «ژوزه پسیرو، آندره‌آ استراماچونی، ریکاردو ساپینتو و فرهاد مجیدی» به گوش می‌رسد.

محمد رضا مهدوی در گفت‌وگو با پانا در آستانه بازی تیم فوتبال (پرسپولیس - چادرملو)، گفت: «تیم چادرملو برای پرسپولیسی‌ها ناشناخته است، ولی بر روی کاغذ پرسپولیس برنده بازی خواهد بود، ولی فوتبال بی‌رحم است و همیشه اتفاقات دور از انتظار رخ می‌دهد.»

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «تیم فوتبال چادرملو مقابل پرسپولیس می‌خواهد خودی نشان دهد و به همین خاطر پرسپولیس بازی سختی خواهد داشت. از طرفی هم پیش‌بینی می‌شود که چادرملو با یک ساختار دفاعی مستحکم به مصاف پرسپولیس برود.»

143205_968

مهدوی تأکید کرد: «هر چند پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا مقابل تیم فوتبال پاختاکور به تساوی رسید، ولی خارجی‌های این تیم نشان داد که می‌توانند مهره‌های تأثیرگذار برای پرسپولیس باشند.»

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه علی‌علیپور در دوران اوج قرار دارد، تصریح کرد: «می‌تواند یکی از گزینه‌های پرسپولیسی‌ها برای بازکردن دروازه چادرملو باشد، از طرفی هم با بازگشت اورونوف ساختار تهاجمی پرسپولیس مجدداً به سیستم کارخانه برگشت و در میان احمدزاده هم نقش خاصی ایفا خواهد کرد.»

مهدوی با بیان اینکه گاریدو تا الآن نشان داده است که در بحث بستن ترکیب نهایی پرسپولیس تصمیم‌گیرنده نهایی است، اضافه کرد: «این موضوع نشان می‌دهد که گاریدو یک مربی بازیکن سالار نیست و هر بازیکنی که در تمرینات در اوج آمادگی قرار دارد را به اصطلاح بازی می‌دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار