اسبقیان:

«وعده صادق2» مایه افتخار آزادگان جهان است

تهران(پانا) - معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عملیات وعده صادق 2 را یکی از اقدامات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عمق خاک غاصبان صهیونیستی برشمرد و آن را مایه‌ افتخار و سربلندی مظلومان و آزادگان جهان دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
«وعده صادق2» مایه افتخار آزادگان جهان است

سیدمحمد شروین اسبقیان امروز در پایان مجمع سالیانه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تسلیت مجدد شهادت مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات وعده صادق ۲ تنها بخشی از توان نظامی ایران بود و همه به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که مقابل این دشمن اسلام ایستاده است.

وی تصریح کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که سرباز ولایت هستیم و برای حضور در سرزمین‌های اشغالی گوش به فرمان ولی امر مسلمین خواهیم بود و به این نظام افتخار می‌کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین با اشاره به برخی نظرات مبنی بر جدایی کوهنوردی و صعودهای ورزشی و ایجاد فدراسیون مستقل خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند بررسی عمیق و کارشناسی است و یکی از الزامات برای ایجاد فدراسیون مستقل، برخورداری آن رشته از فدراسیون جهانی است که در هر صورت اگر نیاز شود در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی از تلاش‌ رئیس فدراسیون در راستای توسعه و موفقیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی، تعامل او با وزارت ورزش و جوانان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از رضا علیپور به عنوان یک چهره‌ موفق بین‌المللی در سنگ‌نوردی به نیکی نام برد.

اسبقیان ادامه داد: رشته سنگ‌نوردی نشان داد ظرفیت بالایی برای مدال‌آوری دارد و از طرفی دنیامالی وزیر ورزش و جوانان هم تاکید و حساسیت زیادی روی حضور مقتدرانه و با کیفیت ورزش ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس و افزایش تعداد طلاهای کاروان ورزشی ایران دارد که باید فدراسیون‌های ورزشی در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به افزایش اعتبارات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: اعتبارات این فدراسیون به حدود ۳۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال گذشته، افزایش ۱۰۷ درصدی داشته است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار