زلزله آبی در نیمکت داغ استقلال؛ کمک‌های نکونام هم رفتنی شدند

تهران(پانا) - پس از موافقت هیئت مدیره استقلال با استعفای نکونام، حالا سرنوشت دستیاران ایرانی استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
زلزله آبی در نیمکت داغ استقلال؛ کمک‌های نکونام هم رفتنی شدند

گفته می‌شود با توجه به قطعی شدن حضور سرمربی خارجی در استقلال و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت آبی پوشان احتمال قطع همکاری با برخی از دستیاران نکونام وجود دارد و به نظر می‌رسد از میان دستیاران نکونام حداقل چهار نفر از ترکیب فعلی جدا و نفرات باقی مانده در کادر پس از معرفی سرمربی خارجی تعیین تکلیف خواهند شد.

از آن‌جا که حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی رابطه تنگاتنگی با نکونام داشتند و جزو نخستین نفراتی بودند که از سوی نکونام برای تمدید قرارداد با استقلال به باشگاه معرفی شدند، جدایی این دو نفر از استقلال قطعی به نظر برسد. همچنین محمد نوازی به دلیل دریافت کارت قرمز در جریان بازی با پرسپولیس امکان همراهی تیم مقابل هوادار را ندارند به همین علت ممکن است تا پیش از بازی هفته هفتم آبی پوشان در لیگ برتر شاهد خروج دستیاران نکونام از مجموعه کادر فنی باشیم تا پروسه تغییرات روی نیمکت استقلال تداوم داشته باشد.

در خصوص بهزاد غلامپور هم گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته، اما پیش‌بینی می‌شود وی همچنان این بازی هم استقلال را همراهی کند، اما پس از آن از مجموعه فنی استقلال کنار گذاشته شود تا مسوولیت این حوزه به فردی دیگر سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار