لیگ نخبگان آسیا؛

استقلال تسلیم قطری‌ها؛ حسینی یکی از گلزنان السد لقب گرفت

نکونام در لبه اخراج

تهران(پانا) - تیم فوتبال استقلال مقابل تیم السد قطر شکست خورد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استقلال تسلیم قطری‌ها؛ حسینی یکی از گلزنان السد لقب گرفت

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران - السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با سوت کیم جونگ هیوک از کره جنوبی آغاز شد.

پارک کیونیونگ و ژانگ جونگپیل دو هموطن کیم این داور کره‌ای را در امر قضاوت این بازی کمک کردند.

عمر مبارک الیعقوبی از عمان داور چهارم، کمک داور ویدیویی، چائه سانگیئوپ از کره جنوبی و دستیار کمک داور ویدیویی: لی‌ سئول‌جی از کره‌جنوبی کادر داوری این بازی را تشکیل دادند.

تماشاگران قطری که فوتبال خود را سوار بر امواج هزینه‌های میلیون دلاری می‌بینند برای تشویق تیم السد در ورزشگاه به سبک قدیمی خود از این تیم حمایت می‌کردند.

یاران جواد نکونام در آن سوی میدان دنبال کسب دومین پیروزی در لیگ نخبگان آسیا بعد از شکست تیم فوتبال الغرافه در تهران بودند.

بلانکو دقیقه 13 موقعیت حساسی را بدست آورد، ولی دروازه‌بان السد به زیبایی این موقعیت را از استقلالی‌ها گرفت. برخی از بازیکنان السد سابقه بازی در لیگ فرانسه را داشتند. مهاجم آرژانتینی استقلال در این بازی برای بازکردن‌ دروازه السد خیلی تلاش کرد.

یک بار هم در نیمه اول این بازی تیرک دروازه ناجی استقلالی‌ها بود و اجازه نداد سنگر استقلالی‌ها تخریب شود. سانچز در نیمه اول اردوگاه السد را در معرض تعویض‌های اجباری دید.

دقیقه 38 السد از روی بی‌نظمی استقلالی‌ها در پاسکاری صاحب یک موقعیت خطرناک شد که این بار هم نتوانستند به گل برسند. حسینی بخاطر عدم تمرکز کافی در دقیقه 40 دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه اول وقت‌های تلف‌شده نیمه اول با سانتر رضاییان استقلال صاحب ضربه کرنر شد، که باز هم یاران نکونام در به ثمررساندن گل ناکام بودند و با دست خالی به رختکن رفتند. داور کره‌ای دقیقه 50 سوت پایان این بازی را زد. 

استقلالی‌ها در دقیقه 54 از روی اشتباه یک حمله را برای السد طراحی کردند که در نهایت دستان حسینی ناجی دروازه استقلال شد. بلانکو همچنان در دقیقه 55 بازی به دنبال گلزنی برای استقلال بود. جواد نکونام همچنان تیم خود را دعوت به نمایش یک بازی تهاجمی می‌کرد.

تیم فوتبال السد دقیقه 62 بازی صاحب یک موقعیت شد که در نهایت حسینی حمله قطری‌ها را خنثی کرد. دقیقه 65 از روی اشتباهات مکرر خط دفاعی استقلال السد صاحب یک ضربه پنالتی شد‌.

روزبه چشمی هم از زمین بازی در دقیقه 66 خارج شد و رمضانی به جمع آبی‌ها اضافه شد. اکرم عفیف در تقابل کاپیتان‌های دو تیم برای بار دوم دروازه استقلال را در دقیقه 68 باز کرد.

رامین رضاییان هم برای جبران اتفاق تلخ دربی 104 تلاش کرد، تا بتواند در این بازی ناکامی دربی را جبران کند. دقیقه 74 سامان فلاح با یک شوت قوی تیرک دروازه قطری‌ها را به لرزه درآورد.

دقیقه 80 بازی صحنه مصدومیت بازیکنان قطری برای اتلاف وقت بازی بود، برای عرب‌ها مهم نیست در بازی پیروز یا بازنده باشند، این رفتار خود را همیشه به نمایش می‌گذارند.

داور کره‌ای 11 دقیقه وقت اضافه برای این دیدار گرفت. در نهایت استقلال بازنده این بازی لقب گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار