حیدری در گفت‌وگو با پانا:

شهید سید حسن نصرالله از پهلوانان گود مبارزه با مستکبرین عالم بود

شهادت سید حسن نصرالله اوج کینه‌توزی صهیونیست‌ها از مقاومت بود

تهران(پانا) - پیشکسوت کشتی کشورمان با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله از پهلوانان گود مبارزه با مستکبرین عالم بود، شهادت سید حسن نصرالله را اوج کینه‌توزی صهیونیست‌ها از مقاومت دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهید سید حسن نصرالله از پهلوانان گود مبارزه با مستکبرین عالم بود

علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 1964 توکیو در گفت‌وگو با پانا درباره شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: «شهید سید حسن نصرالله یکی از ستون‌های مقاومت در دنیا مقابل کفار عالم بود، سال‌ها مجاهدت در راه خدا برای مردان خدا به عاقبت به خیری ختم می‌شود. »

پیشکسوت کشتی کشورمان افزود: «سید حسن نصرالله با نشان شهادتی که خداوند متعال بر سینه این مجاهد راه خدا زد، عاقبت به خیر شد، خدا همه ما را هم عاقبت به خیر کند.»

حیدری تأکید کرد: « این شهید والامقام به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.»

پیشکسوت کشتی کشورمان بیان کرد: «شهید سید حسن نصرالله از پهلوانان گود مبارزه با مستکبرین عالم به ویژه رژیم صهیونیستی بود. شهادت سید حسن نصرالله اوج کینه‌توزی صهیونیست‌ها از مقاومت بود.»

حیدری با اشاره به اینکه ما هم مانند ملت لبنان و همه مجاهدان در اره خدا به ویژه حزب‌الله لبنان در غم شهادت سیدحسن نصرالله و سردار سرافراز اسلام نیلفروشان شریک هستیم، تصریح کرد: «خداوند متعال روح همه شهدا به ویژه سرداران سرافراز جبهه مقاومت را با شهدای کربلا محشور کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار