شلیک سرخ به قلب آبی ها؛ پرسپولیس۱- استقلال٠

تهران(پانا) - جدال صدو چهارم استقلال و پرسپولیس با نتیجه صفر بر صفر در نیمه دوم ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شلیک سرخ به قلب آبی ها؛  پرسپولیس۱- استقلال٠

صدو چهارمین جدال استقلال - پرسپولیس در سیمای دربی پایتخت در هفته ششم لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور از ثانیه‌هایی پیش با سوت بیژن حیدری در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز شد.

هواداران سرخابی‌های پایتخت از ساعت‌ها قبل از آغاز این دیدار با وجود محدودیت‌هایی در بحث حضور هواداران، در نزدیکی ورزشگاه حضور داشتند. بازار فروش البسه در مسییر منتهی به برگزاری دیدار استقلال - پرسپولیس بسیار داغ است.

علیرضا ایلدروم و مرادی هم کمک‌های حیدری و حسن اکرمی داور چهارم و پیام حیدری هم داور VARخواهند بود.

پرسپولیسی‌ها در 27 و استقلال در 26 دیدار در 103 دربی گذشته در تاریخ فوتبال کشور به پیروزی رسیدند. 50 بازی بین دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

سید حسین حسینی 3 بار مقابل پرسپولیسی‌ها موفق به کلین‌شیت شده است. ولی در بحث کلین‌شیت در ادوار دربی، سیدمهدی رحمتی با عدد 9 رکوردار است.

یاران گاریدو برای ثبت بیست‌وهشتمین برد مقابل استقلالی‌ها در مستطیل سبز دربی 104 مقابل رقیب سنتی خود صف‌آرایی کردند.

جواد نکونام هم آبی‌پوشان پایتخت را برای ثبت قاب بیست‌وهفتمین پیروزی در تالار ادوار دربی مقابل شیاطین سرخ فوتبال ایران هدایت می‌کند.

نیمه اول این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

پرسپولیس شش دانگ برای شکست استقلال تمرکز کند

سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس تمرکز شش دانگ را لازمه موفقیت درسپولیس در دربی ۱٠۴برشمرد و ساحتار هجومی 

قبل از آغاز دربی ۱٠۴پایتخت در ورزشگاه امام خمینی(ره)، شهرآورد استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر جوانان برگزار شد.

حسن خان محمدی سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در گفتگو با پانا در جریان برگزاری دربی لیگ برتر فوتبال جوانان کشور درباره شهرآورد۱٠۴، گفت:  «پرسپولیس و استقلال از شانس مساوی برای پیروزی در صد و چهارمین دربی پایتخت را دارند.» 

سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس افزود:  «تیمی برنده این بازی است که به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد و به اصطلاح پرسپولیس شش دانگ باید متمرکز به شکست استقلال باشد.» 

خان محمدی تأکید کرد:  «تیم فوتبال استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است و در نقطه مقابل ساختار هجومی پرسپولیس امتیاز سرخپوشان در دربی صد و چهارم است.» 

سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس بیان کرد؛:  « دربی صد و چهارم برای استقلال و پرسپولیس شمشیر دو لبه است و احتمال دارد استقلال گلی دریافت نکند و با دفاع خوبی که دارد بتواند یک گل هم بزند و از طرف دیگر هم احتمال دارد پرسپولیس با شیوه بازی که ارائه می‌دهد بتواند چند بار دروازه استقلال را باز کند.» 

خان محمدی با اشاره به اینکه امیدوارم پرسپولیس برنده دربی ۱٠۴ باشد،  تصریح کرد:  برای تیم فوتبال پرسپولیس در دو میدان لیگ برتر ولی نخبگان آسیا آرزوی موفقیت داریم.

حسین کنعانی زادگان با ضربه پنالتی دروازه حسینی را باز کرد.

خطا بر روی سعید مهری باعث شد تا استقلال با دست خالی زمین دربی صد و چهارم را ترک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار