مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه پیش‌بینی المپیک ۲۰۲۴ تلوبیون در نمایشگاه «رصتا» برپا شد

تهران (پانا) - مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه پیش‌بینی المپیک ۲۰۲۴ در روز سوم برگزاری سومین نمایشگاه ملی «رصتا»، برپا شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه پیش‌بینی المپیک ۲۰۲۴ تلوبیون در نمایشگاه «رصتا» برپا شد

در زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۴ برنامه «المپیون» از شبکه نسیم روانه آنتن شد و مخاطبان این شبکه در تلوبیون که بیش از ۳۰ میلیون مخاطب دارد به پیش‌بینی مسابقات پرداختند و امروز جوایز خود را دریافت کردند.

همچنین در زمان برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۴ هم مسابقه پیش‌بینی برگزار شد و در این مراسم جوایز برندگان این مسابقات هم اهدا شد.

جایزه مسابقه اختاپوس که برای پیش‌بینی مسابقات المپیک بود شامل طلای ۵۰، ۳۰ و ۲۰‌ گرم است و جوایز برگزاری پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ شامل یک دستگاه موتور بنلی و چند دستگاه PS۴ و گوشی تلفن همراه است.

مدیرعامل تلوبیون در ابتدای این مراسم ضمن بیان اینکه ما در تلوبیون با تعداد زیادی از مردم ایران همراه هستیم، گفت: از آنجا که مسابقات المپیک مانند مابقی رویدادهایی که پیش‌بینی می‌کردیم مخاطب بسیاری را به خود جذب می‌کند، تمهیداتی را اندیشیدیم و در این ایام اقدامات زیادی برای جذب مخاطب انجام شد.

احمد خورشیدی افزود: صداوسیما با خرید رایت بازی‌ها تلاش کرد تمامی مسابقاتی را که ایرانیان در آن حضور داشتند و یا مسابقاتی را که فکر ‌می‌کرد برای مخاطبانش جذاب باشد، پوشش داد. همچنین در المپیک پاریس، ۱۷ خط این قابلیت این را داشت در تلوبیون پوشش داده شود، چهار شبکه در تلوبیون ایجاد شد و در این مسیر، با کمیته ملی المپیک همکاری داشتیم.

مدیرعامل تلوبیون بیان کرد: صفحات جدیدی را برای تمامی مدال‌آوران ایجاد کردیم و تمامی مستندات آن‌ها آرشیو شد. اکنون که در خدمت شما هستیم همه ورزشکارانی که در المپیک حاضر شدند صفحه دارند و روز به روز به محتوای آن‌ها اضافه می‌شود؛ طبق آمار شبکه ملی اطلاعات در زمان برگزاری المپیک بالای ۲ میلیون کاربر به صورت همزمان به تماشای بازی‌ها می‌پرداختند.

او ادامه داد: شبکه‌های مختلف صداوسیما نیز به کمک ما آمدند. به طور مثال برنامه «المپیون» را با همکاری شبکه نسیم داشتیم که با استقبال ویژه‌ای ایجاد شد، همچنین شبکه دو و شبکه سه و سایر شبکه ها به ما کمک کردند و اداره کل بازرگانی نیز به کمک آمد و از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی تلوبیون و سرویس‌های اجتماعی استفاده کردیم تا این مسابقات را ترویج کنیم.

خورشیدی تصریح کرد: در ایام المپیک ۵.۵ میلیون کاربر منحصر به فرد در تلوبیون به تناشای محتواها پرداختند که این رقم رشد قابل توجهی نسبت به المپیک توکیو داشته است.

وی در پایان از ایجاد یک پلتفرم بازی و سرگرمی را در تلوبیون خبر داد و گفت: برای ایجاد این پلتفرم از یک سال قبل با همکاری معاونت‌های سازمان و گروه فنی تلوبیون تلاش کردیم و مدل خوبی از یک پلتفرم b۲b را ایجاد کردیم. لازم به ذکر است بیش از صدهزار محتوای کودک در تلوبیون بارگذاری شده که مناسب با خانواده‌ها است و یکی از ویژگی‌های تلوبیون برای پیاده‌سازی محتوای سالم برای خانواده‌ها است.

در ادامه مدیرعامل داریک عنوان کرد: شرکت داریک اولین پلتفرم آنلاین خرید و فروش طلا است و زیر نظارت وزارت صمت فعالیت دارد. افرادی که از این پلتفرم طلا خریداری می‌کنند، اموال آنها در بانک کارگشایی نگه‌داری می‌شود و ما خیلی خوشحال هستیم با گروه سرزنده تلوبیون پروژه مشترکی را برداشتیم.

عبدالرضا عسگرخانی در پایان بیان کرد: تلوبیون انتخاب شد چون تلوبیون بزرگترین رسانه‌ امن است و محتوای سالم تولید می‌کند و ویژگی جذابی که برای من دارد این است که هیچ هزینه‌ای بابت اشتراک از افراد نمی‌گیرد و در آن، هزینه کارمزد اینترنت نیز نیم بها است و ویژگی‌های تلوبیون همتای ویژگی‌های مدنظر داریک است. در داریک سعی داریم تا مردم فرهنگ پس‌انداز مستمر را یاد بگیرند و بدانند که اگر سرمایه خودشان را تبدیل به طلا کنند، آرامش می‌گیرند و از تورم مصون می‌مانند.

این مراسم به صورت زنده از صفحه تلوبیون شبکه جام و صفحه شبکه تلوبیونی ورزش پخش شد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار