شرکت استرالیایی ذره‌بین AFC برای بررسی زیرساخت‌های فوتبال ایران

هشدار تاج به باشگاه‌ها: مجوز حرفه‌ای نگیرید از لیگ خارج می‌شوید

تهران (پانا) -رئیس فدراسیون گفت نمایندگان صدور مجوز AFC برای بررسی وضعیت باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها راهی ایران خواهند شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت استرالیایی ذره‌بین AFC برای بررسی زیرساخت‌های فوتبال ایران

مهدی تاج که دیروز جلسه‌ جدیدی با وزیر ورزش و جوانان داشت در این باره گفت: یک شرکت استرالیایی با ای اف سی قرارداد بسته و از آذر و دی وارد کشور خواهد شد. طبق مصوبه هیئت رئیسه AFC با این شرکت قرارداد بسته شده و حرف‌هایی که باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها اعلام کرده‌اند، راستی‌آزمایی می‌کند. چمن‌ها، استادیوم‌ها، VIP و .... را می‌بیند و گزارش می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر گزارش منفی باشد باز همان بلایی سر ما می‌آید که سبب شد به خاطر مجوز حرفه‌ای تعلیق شویم. بار دیگر مجوز حرفه‌ای‌ را احیا کرده و در اختیار خودمان گرفتیم. باید این خطر را جدی بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دیروز جلسه بیست‌وششم ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها بود که از ۱۶ خرداد آن را شروع کردیم. خودم در برخی جلسات حضور داشتم و سایر جلسات با حضور رئیس سازمان لیگ، نایب رئیس اول فدراسیون، دبیرکل، دبیر سازمان لیگ، مسئول لیگ برتر، مسئول مجوز حرفه‌ای، رئیس روابط عمومی، مدیران عامل باشگاه‌ها، مدیران کل استان‌ها، رؤسای هیئت‌هایی که در لیگ برتر نماینده دارند و کل مجموعه ما در این جلسات حضور داشتند. با آنها مفصل بحث و همفکری برای رفع مشکلات ورزشگاه‌ها داشتیم. اگر درباره مشکلات صحبت نکنیم، از دی‌ماه دچار اشکال جدی دیگری می‌شویم.

تاج گفت: اگر باشگاهی ۳ سال مجوز حرفه‌ای نگیرد، از لیگ برتر خارج می‌شود‌. باید از این شرکت استرالیایی مجوز بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار