مشارکت ورزشکاران برای پاکداشت طبیعت در پیست بین‌المللی اسکی توچال

تهران (پانا|) - با مشارکت اسکی بازان و کوهنوردان مراسم پاکداشت طبیعت با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست فردا در پیست بین المللی اسکی توچال برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ورزشکاران برای پاکداشت طبیعت در پیست بین‌المللی اسکی توچال

آیین پاکداشت طبیعت همزمان با روز‌های آخر تابستان با حضور دوست داران محیط زیست، کوهنوردان، اسکی بازان و عموم مردم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و زمین پاک، جلوگیری از نابودی منابع طبیعی و خطرات زیست محیطی و ارتقای سلامت شهروندان روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) ساعت ۸ صبح از از ایستگاه اول آغاز می‌شود.

آیین پاکداشت طبیعت هرساله با مشارکت اسکی بازان، ورزشکاران، کوهنوردان و عموم مردم دوستدار طبیعت با شعار «کوه‌ها برای زندگی ما حیاتی هستند» در ایستگاه هفتم پیست بین‌المللی توچال انجام می‌شود.

این برنامه از سوی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی و با مشارکت کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، سازمان حفاظت محیط زیست، هیئت اسکی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه تفریحی ورزشی توچال و …. برگزار می‌شود.

پاکسازی محیط زیست برای ماندگاری طبیعت زیبای مجموعه توچال با امید به ترویج و فرهنگ سازی حفاظت از طبیعت از اهدافی است که اسکی بازان و کوهنوردان حامی محیط زیست دنبال می‌کنند.

علاقه‌مندان به محیط زیست و زمین پاک می‌توانند جهت شرکت در این پویش فردا ساعت ۸ صبح در مجموعه توچال حضور داشته باشند.

مراسم اختتامیه و معرفی سفیران محیط زیستی تهران نیز با حضور مسئولان فدراسیون اسکی، مدیران مجموعه ورزشی توچال، کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی، اداره کل محیط زیست استان تهران و هئیت اسکی استان تهران در محل هتل ایستگاه هفتم توچال برگزار خواهد شد.

مشارکت ورزشکاران برای پاکداشت طبیعت در پیست بین‌المللی اسکی توچال

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار