لیگ قهرمانان آسیا ۲؛

کابوس آسیایی سپاهان ادامه دارد

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) برابر الوحدات اردن شکست خورد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
 کابوس آسیایی سپاهان ادامه دارد

در چارچوب رقابت‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا( سطح ۲)، تیم‌های الوحدات اردن و سپاهان ایران از گروه C از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در شهر امان مقابل هم قرار گرفتند.

حنا حطاب از سوریه با کمک‌های علی احمد و محمد کزاز، در شرایطی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که سپاهان با توجه به ناکامی در صعود به لیگ نخبگان با شکست برابر شباب الاهلی، به دنبال جبران در سطح دوم لیگ قهرمانان بود. ۴ پیروزی متوالی در لیگ برتر هم نشان می‌داد که شاگردان ژوزه مواریس در شرایطی ایده‌آلی وارد آسیا می‌شوند.

سپاهان در این بازی خارج از خانه در دقیقه ۹ توانست با شوت وحدت حنانوف یک بر صفر از الوحدات جلو بیفتد. با این حال در ادامه حریف اردنی توانست توسط گوییه در دقیقه ۲۲ گل مساوی را وارد دروازه پیام نیازمند کند. در ادامه با وجود برتری سپاهان تا پایان نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این نیمه با تساوی یک - یک به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که روند بهتری داشت اما حملات این تیم راهی به دروازه عبدالله الفاخوری پیدا نمی‌کرد. در این شرایط بود که ابراهیم صبرا در دقیقه ۵۵ گل دوم الوحدات را به ثمر رساند تا این تیم اردنی ۲ بر یک از نماینده ایران پیش بیفتد.

در ادامه مسابقه حملات سپاهان برای زدن گل مساوی شدت بیشتری گرفت اما بازیکنان این تیم باز کردن دروازه الوحدات ناکام بودند. هادی محمدی، بازیکن سپاهان در وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کابوس زردپوشان تکمیل شود.در نهایت الوحدات توانست با نتیجه ۲ بر یک سپاهان را شکست دهد و شگفتی‌ساز شود.

در دیگر دیدار گروه C، شارجه امارات با یک گل استقلال تاجیکستان را شکست داد.

در ادامه رقابت‌های این گروه، روز سه‌شنبه دهم مهر، سپاهان در اصفهان میزبان استقلال تاجیکستان است و شارجه امارات از الوحدات اردن پذیرایی می‌کند.

ترکیب اولیه الوحدات اردن

عبدالله الفاخوری، عرفات الحاج، دانیال عفانه، فراس شلبایه، مصطفی کمال، محمود شوکت، یوسف ابو الجزر، عامر جاموس، مهند سمرین، سزار گوئیه و العین آکونو

سرمربی: رافت علی

ترکیب اولیه سپاهان ایران

پیام نیازمند، وحدت حنانوف، هادی محمدی، امین حزباوی،صالح حردانی، برایان دابو، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی وجواد آقایی‌پور

سرمربی: ژوزه مورایس

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار