پای ارمنستانی‌ها به دایره طلایی لیگ برتر کشتی ایران باز شد

تهران (پانا) - ۲ فرنگی‌کار عنوان‌دار ارمنستانی جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران به تیم شهرداری مسجد سلیمان پیوستند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پای ارمنستانی‌ها به دایره طلایی لیگ برتر کشتی ایران باز شد

تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجد سلیمان به عنوان تنها نماینده استان کشتی خیز خوزستان در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی حضور دارد و به تازگی نیز امیرقاسمی منجزی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا را به عنوان سرمربی معرفی کرده است.

این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر اقدام به جذب دو فرنگی‌کار عنوان‌دار ارمنستانی کرده است.

یکی از این نفرات، مالخاز آمویان دارنده مدال طلا و برنز جهان است که در المپیک پاریس موفق به کسب مدال برنز در وزن ۷۷ کیلوگرم شد. او در پاریس موفق به شکست امین کاویانی‌نژاد نماینده کشورمان شده بود.

دیگر فرنگی‌کار ارمنستانی اسلاویک گالستیان است که مبارزه حساس و دیدنی او برابر سعید اسماعیلی در نیمه ‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم در المپیک پاریس هنوز فراموش نشده است.

اسماعیلی پس از پیروزی برابر نماینده الجزایر و قهرمان المپیک از کوبا در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ اسلاویک گالستیان را شکست داده بود و در فینال هم با برتری برابر پرویز نصیب‌اف به مدال طلا رسید.

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) روزهای ۵ و ۶ مهرماه در شهرهای مسجد سلیمان و تهران برگزار می‌شود.

شهرداری مسجد سلیمان در گروه A لیگ برتر با مقاومت البرز و شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی هم‌گروه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار