دورخیز مردان دیار نصف جهان برای شکست الوحدات اردن

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان ایران در اولین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) مقابل الوحدات اردن قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دورخیز مردان دیار نصف جهان برای شکست الوحدات اردن

تیم فوتبال سپاهان ایران در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله دوم امان به مصاف تیم فوتبال الوحدات اردن می‌رود.

دو تیم با حضور در پلی‌آف راهی این رقابت‌ها شدند، با این تفاوت که سپاهان با شکست در پلی‌آف لیگ نخبگان مقابل شباب الاهلی امارات به این رقابت‌ها راه پیدا کرد اما الوحدات با برتری در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) موفق شد جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

5

دو تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ کشورشان نیز شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. سپاهان با کسب چهار برتری متوالی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در مقابل الوحدات نیز با ۷ امتیاز از ۳ بازی رقابت‌های لیگ اردن بعد از الاهلی در رتبه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است. این تیم فصل گذشته با ۴۸ امتیاز بعد از الحسین و الفیصلی در رتبه سوم لیگ اردن قرار گرفت و جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) را کسب کرد.

ژوزه مورایس برای این دیدار به غیر از سیاوش یزدانی که به دلیل مسائل انضباطی به اردن سفر نکرده است، سایر بازیکنان خود را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد این سرمربی پرتغالی قصد دارد طلایی‌پوشان را با آرایش ۳-۴-۳ روانه میدان کند. پیام نیازمند که در هفته گذشته لیگ برتر عملکرد درخشانی داشت و موفق شد ضربه پنالتی امید نورافکن را مهار کند در چارچوب دروازه سپاهان قرار می‌گیرد.

4

محمد امین حزباوی، محمد دانشگر و وحدت حنانوف خط دفاعی طلایی پوشان را در این دیدار تشکیل می‌دهند، آریا یوسفی به عنوان فولبک راست و حسین گودرزی به عنوان فولبک چپ در این دیدار به میدان می‌روند. برایان دابو در کنار محمد کریمی خط هافبک سپاهان را تشکیل می‌دهند و مهدی لیموچی، محمد مهدی محبی و کاوه رضایی ۱۱ بازیکن منتخب سپاهان در مقابل الوحدات را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر ، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، حسین گودرزی، مهدی لیموچی، محمد مهدی محبی و کاوه رضایی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار