باخت پرسپولیس مقابل الاهلی در لیگ نخبگان آسیا‌

تهران (پانا) - تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا در شرایطی برابر الاهلی عربستان شکست خورد که فرصت‌های زیادی را از دست داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
باخت پرسپولیس مقابل الاهلی در لیگ نخبگان آسیا‌

‌تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امیرعبدالله فیصل شهر جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و یک بر صفر شکست خورد.

سرخ‌پوشان در شرایطی که در این بازی می‌توانستند از حریف عربستانی امتیاز بگیرند، در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

پرسپولیس در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش خود را به دلیل مصدومیت و سینا اسدبیگی را نیز به دلیل حواشی به وجود آمده در ثبت قراردادها در اختیار نداشت.

خوان کارلوس گاریدو که با حضور بر روی نیمکت الاتفاق تجربه حضور در لیگ عربستان را دارد، در این بازی به همراه شاگردانش کار سختی را مقابل ستاره‌های بی‌شمار الاهلی داشت.

همچنین گاریدو با العین امارات نیز در سال ۲۰۱۹ سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته که حاصل آن ۴ باخت و ۲ تساوی بوده است. این مربی اسپانیایی در این رقابت‌ها نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

در همان دقایق ابتدایی بازی و در دقیقه ۲ ریاض ماحرز با پاسی تماشایی، فرانک کسیه را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و این هافبک ساحل عاجی با ضربه تماشایی گل نخست بازی را به ثمر رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار