لیگ نخبگان آسیا؛ الغرافه اسیر طوفان آبی‌ها شد

تهران (پانا)‌ - ‌تیم فوتبال استقلال در نخستین گام آسیایی خود الغرافه را با دو گل از پیش رو برداشت.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ نخبگان آسیا؛ الغرافه اسیر طوفان آبی‌ها شد

‌استقلال در دقیقه ۴ این بازی با ارسال خطرناک رامین رضاییان مقابل تیم فوتبال الغرافه به گل اول این دیدار دست پیدا کرد.

‌استقلال ایران در طول نیمه اول این بازی حملات زیادی بر روی دروازه الغرافه داشت و نماینده فوتبال قطر دل به ضد حملات دوخته بود.
 
سانو با شماره ۹ اولین کارت زرد این بازی را دریافت کرد. جواد نکونام در این دیدار از کنار خط آبی‌پوشان تهرانی را به حمل بر روی دروازه الغرافه تشویق می‌کرد. استقلال با وجود امتیاز میزبانی در ورزشگاه شهر قدس هر چه زد به در بسته خورد. 
هواداران اندک الغرافه در طول نیمه اول خود را مورد تشویق قرار دادند.‌ بازیکنان الغرافه تا پشت ۱۸ قدم استقلال ظاهر می‌شدند و به شکل خفیف  بر روی دروازه استقلال خطر ایجاد می‌کردند و در نهایت این دیدار در نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم استقلال بازی را با حملات خطرناک بر روی دروازه الغرافه آغاز کرد. دقیقه ۵۴ بلانکو بازیکن خارجی این تیم و یکی از امیدهای جواد نکونام موقعیت گل را از دست داد. 

روزبه چشمی در این دیدار کارت زرد دریافت کرد و نگذاشت عدد صفر مقابل کارت زرد استقلال باشد و از طرفی بازیکنان الغرافه کارت زرد را در این دیدار درو کردند. 

‌تیم فوتبال الغرافه که برای کسب حداقل امتیاز به مستطیل سبز شهر قدس آمده بود،  ضد حملات و بستن محکم کمربند دفاعی را در دستور کار قرار داده بود. 

بازی در اواسط نیمه دوم از سوی دو تیم بدون تاکتیک خاصی دنبال شد و دو تیم بی هدف زیر توپ زدند. این بازی صحنه خیلی حساسی نداشت که داور چینی از VAR استفاده کند.

در اواخر نیمه دوم رامین رضاییان دومین گل تیم فوتبال استقلال و پس از آن آرش رضاوند برای سومین بار دروازه الغرافه را باز کرد.

۸ هزار و ۴۷۲ هوادار  بازی استقلال- الغرافه را از نزدیک تماشا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار