لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان)؛ آتش‌بازی نفتی‌ها در انتظار خودروسازان

درخشان: داماش گیلانیان در لیگ دسته اول کار سختی پیش‌رو دارد

تهران (پانا) - لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان از امروز با 9 دیدار وارد هفته دوم می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان)؛ آتش‌بازی نفتی‌ها در انتظار خودروسازان

تیم‌های فوتبال پیکان، آریو اسلامشهر، مس کرمان، شهر راز شیراز، فجر سپاسی، مس شهر بابک و نفت‌وگاز گچساران از تیم‌های 3 امتیازی جدول هستند و پیکان به لطف تفاضل گل در صدر جدول قرار دارد.

تیم فوتبال پیکان در مهمترین این دیدارها میهمان پالایش نفت بندرعباس است. تیم‌های فجرسپاسی و آریو اسلامشهر هم به عنوان تعقیب‌کنندگان پیکان به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال داماش گیلانیان سوار بر امواج حواشی بروی نیمکت داغ این تیم، میهمان تیم فوتبال مس شهر بابک است.

Capture

به بهانه آغاز هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور با حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلانیان به گفت‌‎وگو نشستیم.

درخشان در آغاز این گفت‌‎وگو با اشاره به رقابت داغ میان تیم‌های دسته اولی در جام آزادگان، گفت: «همه تیم‌ها در شرایط بسیار متفاوت گام به هفته دوم لیگ دسته اول گذاشتند. بالای جدول تیم‌های 3 امتیازی صف کشیده‌اند و داماش گیلانیان هم در جمع این تیم‌ها غایب است.»

وی با اشاره به جایگاه هشتمی تیم فوتبال داماش گیلانیان در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور(جام آزادگان) تصریح کرد: «تیم داماش به دلایل مختلف دیر بسته شد.»

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان ادامه داد: «با توجه به برنامه‌ریزی که برای این تیم داریم، داماش رفته رفته در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب خواهد کرد.»

درخشان با بیان اینکه تیم داماش گیلانیان در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) یک بازی خارج از خانه مقابل تیم فوتبال مس شهر بابک دارد، اضافه کرد: «مس شهر بابک از تیم‌های 3 امتیازی جدول است و می‌خواهد در دومین هفته با برخورداری از امتیازات میزبانی دومین پیروزی را کسب کند.»

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان با تأکید بر اینکه با برنامه مقابل نماینده کرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی خواهیم کرد، گفت: «دنبال کسب 3 امتیار مقابل مس شهر بابک هستیم.»

درخشان با اشاره به اینکه تیم فوتبال داماش گیلانیان کار سختی در لیگ دسته اول دارد، تصریح کرد: «با اتحاد و همدلی و پشت سر گذاشتن مشکلات، هفته به هفته نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد و به تحقق این هدف مهم باور داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار