لیگ نخبگان آسیا؛

صف‌آرایی شیاطین سرخ فوتبال ایران مقابل الاهلی؛ عطش پرسپولیس برای شکست عربستانی‌ها

مهدوی: بازی با الاهلی عربستان عیار پرسپولیسی‌ها را نشان می‌دهد

تهران (پانا) - هفته اول لیگ نخبگان آسیا در شرایطی آغاز می‌شود که پرسپولیسی‌ها یک بازی خارج از خانه را تجربه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
صف‌آرایی شیاطین سرخ فوتبال ایران مقابل الاهلی؛ عطش پرسپولیس برای شکست عربستانی‌ها

ورزشگاه «امیر عبدالله فیصل»، میزبان شیاطین سرخ فوتبال ایران است، عربستانی‌ها برای شکست دادن پرسپولیس در دیدار خانگی ابر و ماه و فلک و همه امکانات خود را جمع کردند، تا بتوانند سرخ‌پوشان پایتخت را شکست دهند و می‌خواهند این ورزشگاه را به جهنمی برای فوتبال ایران تبدیل کنند، نمی‌دانند یوزهای فوتبال ایران با پیراهن سرخ پرسپولیس، مردان روزهای سخت هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس میهمان تیم فوتبال الاهلی امارات است. یاران گاریدو که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور هستند، می‌خواهند با قطع نوار ناکامی‌های گذشته در لیگ نخبگان آسیا سنت‌شکنی کنند.

تیم فوتبال الاهلی هم یک نمونه از باشگاه‌هایی در قاره کهن است که به اصطلاح در فوتبال آسیا ستاره بازی می‌کند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده است. ​مرتضی پورعلی‌گنجی تنها مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان است.اولین تمرین پرسپولیسی‌ها در جده زیر نظر ناظر ژاپنی برگزار شد.

دیدار تیم‌های الاهلی عربستان – پرسپولیس ایران امشب ساعت 21:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.  

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با الاهلی عربستان، گفت: «فوتبال عربستان صحنه حضور ستارگان فوتبال دنیاست، این سرمایه‌گذاری کلان، باعث شده تا تیم‌های عربستانی با شانس خیلی بیشتر از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا محسوب شوند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، باید با بهترین‌های فوتبال آسیا روبرو شود. لیگ نخبگان آسیا به هیچ عنوان برای پرسپولیسی‌ها میدان آزمون و خطا نیست.»

مهدوی تأکید کرد: «پیشکسوتان باشگاه و به ویژه هواداران پرشور پرسپولیس انتظار کسب نتایج درخشان از پرسپولیس در این پیکارها دارد، توقع از یاران گاریدو انتظار زیادی نیست.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «پرسپولیس بر خلاف آغاز فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را در آخرین لحظات بسته شدن لیست آسیایی‌اش جذب کرده است که می‌توانند در این پیکارها برای سرخ‌پوشان تهرانی بازیکنانی تأثیرژگذار باشند.»

مهدوی با اشاره به اینکه ژوآئو یکی از خریدهای خوب باشگاه پرسپولیس است، تصریح کرد: «کادر فنی و شخص گاریدو برای زهردار کردن نوک پیکان حمله پرسپولیس این مهاجم آنگولایی - پرتغالی را جذب کرده است، امیدواریم بتواند نمایشی که در اروپا داشت را در پرسپولیس هم ارائه دهد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه حضور امید عالیشاه یک امیدواری خاصی در اردوگاه پرسپولیس در بین بازیکنان ایجاد کرده است، اضافه کرد: هواداران از طرفی چشم به حرکات تخریبی وحید امیری دوخته‌اند.»

مهدوی با بیان اینکه بازی با الاهلی عربستان عیار پرسپولیسی‌ها را نشان می‌دهد، تصریح کرد: «تیم الاهلی از شرایط میزبانی برخوردار است و این موضوع کار را برای یاران گاریدو سخت خواهد کرد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه گاریدو با فضای فوتبال آسیا بیگانه نیست، اضافه کرد: «این موضوع یکی از امتیازات مهم برای پرسپولیسی‌هاست. امیدواریم پرسپولیس در این بازی بتواند با یکی بازی خوب انتظارات هواداران که سرمایه‌های اصلی فوتبال کشور به ویژه پرسپولیس هستند را برآورده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار