لیگ نخبگان آسیا؛

جدال سرخابی‌ها با غول‌های آسیا؛ سکانسی از خانه به دوشی استقلال در قاره‌کهن

بهتاش فریبا: استقلال روی کاغذ میزبان الغرافه است

تهران (پانا) - استقلال گام نخست در لیگ نخبگان آسیا را با میزبانی از تیم فوتبال الغرافه قطر آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جدال سرخابی‌ها با غول‌های آسیا؛ سکانسی از خانه به دوشی استقلال در قاره‌کهن

هفته نخست لیگ نخبگان آسیا از امشب در قاره‌کهن آغاز خواهد شد. استقلال و پرسپولیس نمایندگان فوتبال ایران در این پیکارها هستند. 12 تیم در غرب آسیا با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های فوتبال الاهلی‌عربستان، الریان، السد، الشرطه‌عراق، العین‌امارات، الغرافه، النصر، الهلال، الوصل‌امارات، پاختاکور دیگر تیم‌های حاضر درغرب آسیا هستند. 12 تیم هم در جدول شرق آسیا با هم رقابت خواهند کرد.

اولسان اچ دی، بوریرام تایلند، پوهانگ استیلرز ، جوهور دارالتعظیم، سنترال مارینرز، شاندونگ تایشان ،شانگهای پورت، شانگهای شنهوا، کاوازاکی،گوانگژو اف سی، ویسل کوبه و یوکوهاما مارینوس تیم‌های این گروه را تشکیل می‌دهند.

سرخابی‌ها امشب گام اول را در لیگ‌ نخبگان آسیا برمی‌دارند. تیم فوتبال استقلال ایران در نخستین بازی خود در این رویداد مهم فوتبالی باشگاه‌های آسیا میزبان الغرافه است.

جواد نکونام بعد از کش‌وقوص‌های حاشیه‌ساز در بحث ماندن و یا رفتن، باز به نیمکت آبی‌های تهرانی برگشت و برای اثبات خود دنبال شکست الغرافه در ایران است.

این بازی از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار تیم‌های استقلال ایران -  الغرافه قطر، گفت: «استقلال حواشی‌های زیادی را در آغاز لیگ بیست‌وچهارم تجربه کرده است و ماندن یا رفتن جواد نکونام حواشی زیادی برای این تیم ایجاد کرد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «تیم فوتبال استقلال از آغاز فصل نقل و انتقالات با هدف کسب نتایج خوب در لیگ بیست‌وچهارم، جام حذفی و به ویژه لیگ نخبگان آسیا بسته شد.»

فریبا تأکید کرد: «استقلال از پرافتخارترین باشگاه‌های ایرانی در فوتبال آسیاست و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حساب ویژه‌ای بروی استقلال باز کرده‌اند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال کار سختی مقابل تیم فوتبال الغرافه پیش‌رو دارد، تصریح کرد: «شاید بروی کاغذ استقلال میزبان این بازی است، ولی در واقعیت خانه به دوشی استقلال و پرسپولیس در شأن فوتبال ایران نیست، نباید پروسه بازسازی ورزشگاه آزادی اینقدر به طول می‌انجامید.»

فریبا ادامه داد: «استقلال در هر شهری هوادار خود را دارد و مشکلی از این بابت ندارد، ولی اگر این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، بار دیگر آسیایی‌ها عظمت فوتبال ایران را در بحث برخورداری از هواداران پرشور به چشم می‌دیدند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم فوتبال استقلال می‌تواند الغرافه را شکست دهد، اضافه کرد: «استقلال نباید اجازه دهد قطری‌ها با دست پر ایران را ترک کنند.»

فریبا تأکید کرد: «جواد نکونام مربی متعصبی است و برای موفقیت استقلال همه نوع فداکاری را انجام داده است، امیدواریم در این دیدار بتواند با پیروزی زمین بازی را ترک کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار