لیگ برتر فوتبال؛

آلومینیوم در حسرت برد؛ ناکامی سایه‌ای بر اردوگاه هوادار

تهران (پانا) - تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آلومینیوم در حسرت برد؛ ناکامی سایه‌ای بر اردوگاه هوادار

در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند.

میثم حیدری با کمک‌های یعقوب سخندان و امین زاهدی در شرایطی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که هر دو تیم به دنبال کسب اولین برد در فصل جدید لیگ برتر بودند. آلومینیوم در سه بازی گذشته ۲ مساوی و یک باخت کسب کرده بود تا خبری از روزهای خوب فصل گذشته نباشد. در سوی دیگر هوادار هم با مهدی رحمتی شروع خوبی نداشته و با ۲ باخت و یک مساوی، تنها یک امتیاز کسب کرده است.

با وجود تلاش دو تیم برای ثبت اولین پیروزی در فصل جدید اما حملات آلومینیوم و هوادار در طول ۹۰ دقیقه آنچنان زهردار نبود که توپی از خط دروازه‌ها رد شود. دو تیم با وجود داشتن موقعیت‌های نصفه و نیمه در گلزنی ناکام بودند تا در نهایت دیدار آلومینیوم و هوادار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

آلومیینوم با کسب سومین تساوی در چهار دیدار گذشته، ۴ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت. در سوی دیگر هوادار هم با این مساوی ۲ امتیازی شد و در رده پانزدهم و یکی مانده به آخر جدول ایستاد.

ترکیب اولیه آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی، ابوالفضل قنبری، امین جهان‌کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی

سرمربی تیم: مجتبی حسینی

ترکیب اولیه هوادار تهران:

محمدحسین منادی، عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، ادریس رحمانی، میلاد خدایی، محمد دیندار، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی

سرمربی تیم: مهدی رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار