والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛ پیروزی نماینده ایران مقابل قزاقستان

تهران (پانا) - تیم والیبال شهداب یزد در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به شکست نماینده قزاقستان شد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛ پیروزی نماینده ایران مقابل قزاقستان

‌دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری می‌شود.

تیم‌های شهداب یزد (ایران) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) در سومین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد سه به یک حریف خود را شکست دادند.

شهدابی‌ها در دست نخست این دیدار ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به رقیب واگذار کردند، اما در ادامه نتیجه دست‌های دوم تا چهارم را به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رساندند تا با دو برد، شش امتیازی شوند.

تیم‌های صعود کننده به دیدار پایانی این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنند. 

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، مرتضی شریفی، علی عثمان فریاد، مسعود غلامی، عرفان نوروزی و محمدرضا مؤذن ترکیب شروع کننده تیم شهداب در مسابقه با نماینده قزاقستان بودند.

بلند قامتان شهداب در این دیدار با لباس‌های مشکی به مصاف قرمزپوشان قزاقستانی رفتند و در آغاز دست اول، بازی با پیشتازی شهداب یزد آغاز شد و در ادامه این رقابت پایاپای نماینده قزاقستان در امتیاز گیری پیشی گرفت و نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار