توقف هندبالیست‌های ایران برابر عربستان در قهرمانی آسیا

تهران (پانا) - ملی‌پوشان هندبال ایران در دومین دیدارشان از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان برابر عربستان به تساوی رسید.

کد مطلب: ۱۵۰۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توقف هندبالیست‌های ایران برابر عربستان در قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال پسران ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان به مصاف عربستان رفت. شاگردان آزاد منجیری در پایان این دیدار با حساب ۲۶ بر ۲۶ متوقف شدند.

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی در گروه D با کویت، چین و چین‌تایپه همگروه بودند که برابر چین پیروز شدند، مقابل چین‌تایپه به تساوی رسیدند و برابر کویت شکست خوردند و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله اصلی راه یافتند.

آنها در مرحله دوم مسابقات در گروه یک با تیم‌های کره‌ جنوبی، عربستان و اردن همگروه شدند که برابر کره شکست خوردند و مقابل عربستان به تساوی رسیدند. هندبالیست‌های اسران باید فردا از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف اردن میزبان بروند.

محمد بابالادی، احسان کندی، پارسا شهابی، امید عنایتی‌جو، متین عادلی‌منش، معین ملازینل، مهدی تیموری جروکانی، مهرزاد مظفری، امیرحسین عادلی‌نسب، حسین علمی‌خواه، محمدطاها فتاحی، مهدی جمالی، امیرحسین کرمی، صالح عباسی بافقی، شادمهر خسرونژاد، رضا کثیری، سیدمحمدحسین یوسفی‌پناه، احمد قنبری و محمدجواد میرزایی ترکیب تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند و مهدی آزادمنجیری هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارد.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان از ۱۳ تا ۲۴ شهریور به میزبانی اردن برگزار می‌شود. چهار تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در اسلوونی را کسب می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار