روز فوتبالی وزیر ورزش، تماس تلفنی دنیامالی با تاج و بازدید از تیم ملی فوتسال

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در تماس با رئیس فدراسیون فوتبال بر ضرورت تقویت برنامه‌های مربوط به ارتقا کیفی ورزشگاه‌های کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روز فوتبالی وزیر ورزش، تماس تلفنی دنیامالی با تاج و بازدید از تیم ملی فوتسال

احمد دنیامالی عصر امروز (یکشنبه) در تماس با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، ضمن پیگیری آخرین وضعیت او پس از عمل جراحی، تاکید کرد وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال و ستاد ذیربط در فدراسیون برای رفع باقیمانده مشکلات مربوطه به ورزشگاه‌های کشور حضور فعال خواهد داشت.

بر این اساس ستاد مربوطه در هفته‌های آتی با همراهی کامل وزارت ورزش و جوانان برای ارتقا هر چه بیشتر ورزشگاه‌های کشور وفق استانداردهای بالادستی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش خواهد کرد.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال اعزامی به جام جهانی ازبکستان

وزیر ورزش و جوانان عصر یکشنبه، هجدهم شهریور، با حضور در سالن فوتسال مرکز تیم‌های ملی فوتبال با ملی‌پوشان اعزامی به جام‌ جهانی ازبکستان دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.

احمد دنیامالی در این بازدید گفت:‌ «ایران در رشته فوتسال صاحب سبک است و همین موضوع کار شما را در زمین مشکل می‌کند؛ چرا که تیم‌هایی که با شما بازی می‌کنند همه انرژی خود را برای موفقیت در برابرتان خواهند گذاشت. در دهه پیش‌ رو در ورزش استفاده از مباحث نرم‌افزاری، هوش مصنوعی و علوم دانش‌بنیان است. امیدوارم فوتسال ایران که خود در این رشته صاحب سبک است، در اجرای این مهم پیش‌قدم شود. فوتسال یک رشته پرتحرک، چابک، پرهیجان و مملو از خلاقیت است و خلاقیت یک بازیکن می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. به همین دلیل ایرانی‌ها به دلیل روحیه خاص‌شان شرایط بهتری نسبت به سایر کشورها در این رشته دارند. رشته‌ هایی مثل فوتسال که متحول شده‌اند کارشان سخت‌تر از رشته‌های است که تازه پله‌های موفقیت را طی می‌کنند. وقتی جایگاه خوبی در این رشته داریم حفظ وارتقاء آن به مراتب سخت‌تر است. بنابراین، این موضوع مسئولیت مربیان و فدراسیون را سخت‌تر می‌کند. اینکه مقام معظم رهبری شخصا یک دیدار اختصاصی با ملی‌پوشان رشته فوتسال انجام دادند نشان از هوش و درایت ایشان است. امیدوارم شما با نتایج خوبی که در این رویداد کسب خواهید کرد، دل مردم را شاد کنید. وظیفه داشتم خداقوتی بگویم و برایتان آرزوی موفقیت کنم.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار