انتقاد شدید نکونام از مدیر عامل باشگاه استقلال

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال مورد انتقاد شدید جواد نکونام قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۹۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد شدید نکونام از مدیر عامل باشگاه استقلال

در عرض 24 ساعت، جواد نکونام دو مصاحبه تند و طوفانی علیه مدیریت باشگاه استقلال انجام داد و فرشید سمیعی را به عنوان مقصر اصلی اتفاقات رخ داده و مشکلات این تیم معرفی کرد.

یکی از مباحثی که از زبان نکونام مطرح شد، به بحث عدم صدور بلیت برای دستیار پرتغالی این تیم بازمی‌گردد. جایی که وی مدعی بود مدت‌هاست برای حضور این مربی در ایران درخواست داده است.

نکونام گفت: من گفتم مربی پرتغالی در اردوی ترکیه اضافه شود. من شخصاً درخواست کردم، او به ترکیه آمد و توافقاتی انجام شد و گفتم این مربی پرتغالی را می‌خواهم. حتی آقای سمیعی نیز موافقت کرد و قرار شد از آن تاریخ برود این مربی پرتغالی را بگیرد! لطفا بیایند و صحبت کنند، هر کدام از حرف‌های من دروغ است، بیایند و بگویند.

وی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت نامه رسمی بدهد و من در تاریخ ۲۱ مهر نامه‌ی رسمی خود را ارائه دادم، مربی کجاست؟ مربی هنوز به تیم نپیوسته و من حتی ویزای او را هم دارم. تمام اتفاقاتی که افتاده، مستندات و نامه‌ها موجود است و اگر ادعاهای من نادرست است، بیایند بگویند، هر چند که اگر حرف‌های من نادرست باشد، آنها می‌دانند که در فضای مجازی چه کار کنند.

نکونام تصریح کرد: سمیعی هیچ کاری انجام نمی‌دهد. من همان روز هم گفتم که ایشان کارها را به تأخیر می‌اندازد، انجامش هم نمی‌‎دهد. به عنوان مثال، من بازیکن را برای سمیعی می‌فرستم، اما هلدینگ باید بنشیند و تأیید بدهد که بازیکن بیاید. اصلاً اینجوری نیست. اگر هلدینگ این کار را بلد بود، بازیکنی که برای استقلال آورده شده، که اسمش هم سخت است بخواهم بگویم (زیلیکیچ)، کیفیت لازم را داشت. این بازیکن در اختیار باشگاه است و مورد تأیید من نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار