رقابت هاکی‌بازان جوان دختر روی یخ مسابقات لیگ

تهران (پانا) - تیم هاکی پاندا در ادامه رقابت‌های لیگ هاکی روی یخ دختران جوانان مقابل تیم بادپا با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت هاکی‌بازان جوان دختر روی یخ مسابقات لیگ

در ادامه نخستین دوره لیگ هاکی روی یخ جوانان و در بخش دختران تیم های هاکی پاندا و بادپا پنجشنبه ۱۵ شهریور در پیست یخ آیس باکس ایران مال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۵ بر یک تیم هاکی پاندا به پایان رسید . 

سارینا خسروی ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان با ۴ گلی که در این بازی به ثمر رساند با ۵ گل زده به صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها صعود کرد . 

دیگر گل شاگردان نگار خرم را ساغر هاشمی به ثمر رساند .تک گل شاگردان فاطمه اسماعیلی را در تیم بادپا هم شهیرا میرآخرلو وارد دروازه هاکی پاندا کرد. این دو تیم پیش از این هم به مصاف هم رفته بودند که تیم بادپا سه بر یک به برتری رسیده بود . 

 در ادامه نخستین دوره لیگ هاکی روی یخ جوانان در بخش دختران  تیم های ام دات آر و اورانوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 6 بر صفر ام دات آر به پایان رسید . در این دیدار ملیحه علی بیگلو و هدیه آقایی هر کدام 2 و پارمیس دولت آبادی و فریماه خانی هرکدام یک گل به ثمر رساندند . 

بدین ترتیب ام دات آر با سه برد پیاپی و با 13 گلزده و بدون گل خورده در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های هاکی پاندا با 2 و بادپا با یک برد  در  رده های دوم و سوم جای گرفتند.

این مسابقات  تا ۴ مهر با حضور ۴ تیم به صورت دوره ای به میزبانی پیست یخ آیس باکس ایران مال پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار