رقابت ۱۱۰ شناگر در آب‌های آزاد کشور در عباس آباد

تهران (پانا) - دومین دوره لیگ شنای آب‌های آزاد کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار از استان‌های مختلف در آب‌های ساحلی عباس آباد استان مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
 رقابت ۱۱۰ شناگر در آب‌های آزاد کشور در عباس آباد

اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد که دومین دوره لیگ شنای آب‌های آزاد کشور گرامیداشت کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران با حضور ۱۱۰ ورزشکار از استان‌های مازندران، گیلان، تهران، گلستان، بوشهر، اصفهان، لرستان و خراسان رضوی در آب‌های ساحلی عباس آباد برگزار شد.

شناگران در قالب ۱۷ تیم و در رده سنی ۱۴ سال به بالا، در ۲ بخش پنج هزار متر انفرادی و چهار در هزار متر تیمی باهم رقابت کردند که در پایان تیم‌های گلستان، اصفهان و خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

معاون توسعه ورزش همگانی، رئیس هیات شنا مازندران، رئیس هیات نجات غریق و غواصی و رئیس ورزش و جوانان عباس آباد از برگزاری این رقابت‌ها بازدید کردند.

دبیر فدراسیون شنای آب‌های آزاد کشور گفت: مرحله اول لیگ شنای مازندران در دریاچه ولشت برگزار شد.

محمد بنده نژاد افزود: رقابت‌های مرحله دوم لیگ شنای آب‌های آزاد دررده سنی ۱۴ سال به بالا، در ۲ بخش پنج هزار متر انفرادی و چهار در هزارمتر تیمی برگزار شد.

بهرام سعادت سرپرست کمیته شنای آب‌های آزاد کشور هم از برپایی مسابقات بین‌المللی به میزبانی مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲ شناگر مازندرانی که مقام‌های اول و دوم را در لیگ کسب کردند جهت حضور در مسابقات کشور فلیپین اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار