رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ ۲ مدال نوجوانان بوکس ایران قطعی شد

تهران (پانا) - رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و نونهالان آسیا با صعود ۲ نماینده تیم ایران به نیمه‌نهایی و قطعی شدن مدال آنها پیگیری شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ ۲ مدال نوجوانان بوکس ایران قطعی شد

مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا به‌ میزبانی امارات در العین در حال برگزاری است. ایران با ۱۰ بوکسور نونهال و ۹ مشت‌زن نوجوان به این رویداد اعزام ‌شده است.

عصر امروز رقابت‌های مرحله یک‌چهارم‌نهایی رده نوجوانان پیگیری شد و ۲ بوکسور کشورمان به مصاف حریفان رفتند و با کسب برتری شیرین، مدال‌های خود را تضمین کردند. پیش از این نیز در رده نونهالان، سه مدال تیم ایران قطعی شده بود.

در وزن ۴۶ کیلوگرم، مهدی روزبهانی که ابتدا باتبایار از مغولستان را شکست داد، به مصاف داد نوکسان‌ وراپات‌ تایلندی رفت و این حریف را نیز با مبارزه‌ای حساب شده شکست داد تا مدال برنزش با صعود به نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله با سوبیروف از ازبکستان روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، سهند نجفی که چانتارا از تایلند را شکست داده با شوبام از هند رقابت کرد و در نهایت این مبارزه نفس‌گیر را پیروز شد تا مدال او هم قطعی شود. سهند در نیمه‌نهایی با اروسبایف از قرقیزستان مصاف خواهد داد.

رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ ۲ مدال نوجوانان بوکس ایران قطعی شد

فردا نیز مسابقات مرحله یک‌چهارم‌ نهایی نوجوانان ادامه می‌یابد و ۶ بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه دیدارهای فردای بوکسورهای نوجوان به شرح زیر است:

۵۴ کیلوگرم: علی ملکوتی که ابتدا نیهان از سریلانکا را شکست داد با شاکرجانوف‌ ازبکستانی پیکار خواهد کرد.

۶۰ کیلوگرم: محمد بیرانوند که در گام نخست آدم شهابی از فلسطین را شکست داد با آماریارگال از مغولستان روبه‌رو می‌شود.

۶۳ کیلوگرم: اشکان هاشمی که ابتدا ساونکو از اوکراین را مغلوب کرد با عبدالرحمن رجب‌اوف از ترکمنستان مصاف می‌دهد.

۶۶ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور که در اولین دیدار جین‌لیو از چین تایپه را ناک‌اوت کرد با باتولگا از مغولستان روبه‌رو خواهد شد.

۷۰ کیلوگرم: محمدصالح مصباحی دارنده مدال طلای دوره گذشته که صباح زید از اردن را برده است، یوان‌لی از چین‌تایپه را در پیش دارد.

۷۵ کیلوگرم: ماهان ساجدی با لوکیش از هند بالای رینگ می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار