فولادشهر در یک هفته اخیر جزو پنج جستجوی برتر AFC شده است

تهران(پانا) - مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نام فولادشهر و این ورزشگاه در یک هفته اخیر جزو پنج جستجوی برتر AFC شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادشهر در یک هفته اخیر جزو پنج جستجوی برتر AFC شده است

 

نیما نکیسا عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شهرداری فولادشهر اظهار کرد: ۵۸۰ میلیارد ریال برای استانداردسازی ورزشگاه فولادشهر هزینه شده است و این ورزشگاه، امروز کلاس A فیفا را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه همه چیز در ورزشگاه فولادشهر تغییر کرده و هواداران روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاهی جدید حاضر می‌شوند، گفت: این ورزشگاه به جدیدترین اسکوربورد، روشنایی و سیستم آبیاری که زیر چمن بارگذاری شده، تجهیز شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تعبیه اتاق VAR در ورزشگاه فولادشهر، افزود: مفتخر و خرسندم که اجازه این رویداد در زمان بنده رقم خورد و امروز فولادشهر ورزشگاهی جدید و به روز شده است در حالی که تا پیش از این مجوز برگزاری بازی داخلی را هم نداشت.

نکیسا با اشاره به اینکه باشگاه استقلال برای بازی با الغرافه قطر با ما مکاتباتی داشته که در فولادشهر برگزار کند، ادامه داد: ما برای حفظ چمن ورزشگاه فولادشهر، بازی‌های هفته دوم ذوب آهن را به میزبانی مشهد برگزار کردیم، چرا که ورزشگاه اراک و خرم آباد میزبان بودند و ورزشگاه قزوین هم به دلیل شرایط جوی و وزش باد امکان تمرین و بازی برای بازیکنان نبود.

وی اضافه کرد: ما برای کشور و وطنانمان ارزش قائل بودیم و به همین دلیل محل برگزاری بازی را به مشهد بردیم اما خیلی غریبانه با ما برخورد شد و تا ریال آخر را با ما حساب کردند و این سفر ۲۰ میلیارد ریال هزینه داشت.

نکیسا با بیان اینکه ساخت اتاق VAR با ما بود اما سیستم‌ها توسط فدراسیون فوتبال تأمین شده، افزود: فدراسیون LED مترها را از دبی آورده است؛ هرچند مشکلات در برق مجموعه داشتیم که خدا را شکر با مدیرعامل برق استان حل و فصل شد.

وی یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری فولادشهر و باشگاه برای آماده‌سازی فضا برای میزبانی باشکوه از این بازی ۹ روز گذشته استراحت نکردند و به صورت سه شیفت کار کردند.

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر برای تماشای بازی فوتبال ایران و قرقیزستان، اضافه کرد: برای حفظ کرامت بانوان، جایگاه‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ ورزشگاه به بانوان اختصاص یافته و ظرفیت برای حضور هزار و ۶۰۰ بانو برای تماشای بازی فراهم شده است.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

فولادشهر در ۱۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار