همگام با پارالمپیک۲۰۲۴؛

تیم گلبال ایران پنجم المپیک شد

تهران(پانا) - تیم گلبال ایران با شکست آمریکایی‌ها به مقام پنجمی المپیک دست یافت.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم گلبال ایران پنجم المپیک شد

مسابقات گلبال بازی‌های پارالمپیک پاریس در حال برگزاری است. تیم ملی گلبال ایران در دیدار نخست گروهی تیم فرانسه میزبان این رقابت‌ها را از پیش‌رو برداشت.

تیم ملی گلبال ایران در دومین دیدار خود به مصاف برزیل رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 7-7 به پایان رسید و ایران توانست برزیلی‌های مدعی را متوقف کند.

44444444444444444444444444444444

گلبالیست‌های ایران در دیدار سوم مقابل تیم آمریکا نتیجه ضعیفی ارائه کردند  ایران با نتیجه 14بر 7 در این دیدار شکست خورد، اما با یک برد و یک تساوی به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. 

تیم ملی گلبال ایران برای دومین بار به مصاف تیم گلبال ایران در بازی‌های المپیک پاریس رفت. تیم گلبال ایران در دقایق نخست 2 بر یک از حریف پیش افتاد. آمریکایی‌ها بر خلاف دیار قبل در نیمه نخست هر چه زدند به در بسته خورد. تیم آمریکا یک نیمه را به شیرهای ایرانی واگذار کرد.

Capture

گلبالیست‌های ایران از تجربه بازی اول مقابل آمریکایی‌ها درس گرفتند و در این بازی نقاط ضعف را به قوت تبدیل کردند. آمریکایی‌ها به خوبی مقابل پرتاب‌های گلبالیست‌های ایران دفاع کردند.

تیم گلبال ایران نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد، ولی با نظر داوران این بازی توپ از خط دراوازه ایران رد نشد و گل آمریکایی‌ها مردود اعلام شد.ولی دقایقی بعد آمریکایی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند.

دو تیم تا 3 دقیقه به پایان نیمه دوم 3 بر 3 امتیازات را تقسیم کرده‌ بودند. بازیکن شماره 8 تیم گلبال ایران 2 دقیقه به پایان نیمه دوم از ناحیه دست مصدوم شد،  ولی با نظر کادر فنی به کار خود ادامه داد. در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه 5-4 آمریکا را شکست داد و به مقام پنجم دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار