همگام با پارالمپیک۲۰۲۴؛

علیرضا بخت به نیمه نهایی پاراتکواندو صعود کرد

تهران (پانا) -دومین نماینده ایران در روز پایانی رقابت های پاراتکواندو با برتری مقابل رقیبی از قزاقستان راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا بخت به نیمه نهایی پاراتکواندو صعود کرد

در ادامه مسابقات پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، علیرضا بخت نماینده ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف «نورلان دمبایف» از قزاقستان رفت و در پایان ۵ دقیقه مبارزه به تساوی امتیازی 5 به 5 رسید تا کار در راند طلایی ادامه پیدا کند. در این راند بخت برابر حریف خود به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد و برای صعود به مبارزه پایانی باید با برنده ازبکستان و کرواسی پیکار می‌کند.

پیش از بخت، حامد حق شناس در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز بعد از یک دور استراحت، «لیو لودینگ» از چین را در یک مبارزه سخت و نفس گیر ۱۹ بر ۱۷ شکست داد و به نیمه نهایی راه یافته بود. نماینده سنگین وزن کشورمان برای صعود به دیدار نهایی «مت بوش» از بریتانیا را پیش رو دارد.

تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی‌ها ۵ نماینده دارد که تاکنون زهرا رحیمی موفق به کسب مدال برنز شده است. سعید صادقیان پور به دلیل آسیب دیدگی و مریم عبدالله پور هم با شکست برابر رقبای خود از دستیابی به مدال بازماندند.

مسابقات تکواندو هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک با حضور ۱۲۰ پاراتکواندوکار از ۴۲ کشور در کاخ «گرندپله» شهر پاریس جریان دارد.

t

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار