تأکید باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا در تهران

تهران (پانا) - معاون باشگاه پرسپولیس میزبانی از لیگ نخبگان آسیا را در ورزشگاه شهر قدس سخت برشمرد و به تأکید باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا در تهران اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تأکید باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا در تهران

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه نمایندگان سرخابی‌های پایتخت درباره شرایط برگزاری دیدارهای خانگی این دو تیم در تهران گفت: فکر می‌کنم بحث اهمیت است و اینکه کمک می‌کنند واقعاً جای تقدیر دارد. با این حال برگزاری بازی در شهر قدس سخت است. هم بحث گنجایش کم ورزشگاه برای بازی‌های آسیایی و همچنین چون پرسپولیس و استقلال تا امروز در تهران بازی نکردند، در اولین بازی این دو تیم که در نخبگان و در شهر تهران برگزار شود، هواداران زیادی خواهند آمد.

وی ادامه داد: حضور تماشاچی‌ کار را سخت می‌کند و چون دور ورزشگاه باز است، کار را سخت می‌کند. آقای رفعتی گفتند که تنها 8 هزار نفر ظرفیت دارد اما قطعا بیشتر از این به ورزشگاه می‌آیند.

بادامکی در مورد گزینه مدنظر باشگاه پرسپولیس گفت: واقعاً در اختیار ما نیست که گزینه معرفی کنیم. هر استادیومی در هر جا از کشور مشکلات خودش را دارد. قطعاً دوست داریم بازی خودمان را در آزادی برگزار کنیم. با توجه به وضعیت تغییرات فنی تیم و سرمربی تیم، نیاز داریم که جلوی هواداران خودی بازی کنیم. کار سخت است و امیدوار هستم به هر حال بتوانیم در تهران بازی کنیم. چاره‌ای نیست ولی ورود تماشاگر به آزادی کار را سخت می‌کند.

معاون پرسپولیس با اشاره به بحث برگزاری بازی پرسپولیس در خارج از کشور اضافه کرد: همچین گزینه‌ای فعلاً روی میز و در تفکرات باشگاه نیست. واقعاً دوست داریم در تهران بازی کنیم و قطعاً این اتفاق می‌افتد. کمترین حق تماشاگر ما این است که تیمش در شهر خودش بازی کند و این اتفاق به زودی می‌افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار