لیگ برتر فوتبال ایران؛ باخت استقلال در یک بازی پرحاشیه و برد پُرگل تراکتور

تهران (پانا) - بازی دو تیم استقلال خوزستان و استقلال با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید. تراکتور اما در شهر قدس جشنواره گل به راه انداخت.

کد مطلب: ۱۴۹۸۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر فوتبال ایران؛ باخت استقلال در یک بازی پرحاشیه و برد پُرگل تراکتور

‌در اولین روز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال، استقلال در ورزشگاه شهدای فولاد مهمان استقلال خوزستان بود. این دیدار که با ۱۲ دقیقه تاخیر آغاز شد با حاشیه‌های زیادی همراه بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید. پیش از آغاز بازی شیشه اتوبوس استقلال با پرتاب سنگ از سوی برخی افراد شکسته شد.

نیمه دوم هم به دلیل ورود دیرهنگام شاگردان نکونام با تاخیر آغاز شد.

بین دو نیمه نیز در حالی که بازی در آستانه شروع شدن بود، پنج جیمی جامپ به صورت پی در پی وارد زمین شدند که توسط ماموران ورزشگاه به بیرون هدایت شدند. در جریان نیمه نخست هم یک جیمی جامپ قصد ورود به زمین را داشت که ناکام بود.

در دقیقه ۴۸ داور داسیلوا بازیکن استقلال خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد که سپس با توضیحاتی از سوی کمک داور، کارت زرد این بازیکن پاک شد.

در دقیقه ۶۱ نیز یک جیمی جامپ در حالی که پرچم فولاد را در دست داشت وارد زمین شد و به سوی جواد نکونام رفت. این در حالی بود که داور به این وضعیت بی اعتنا بود و جیمی جامپ توسط افراد کنار زمین به بیرون هدایت شد.

در دقیقه ۸۰ پس از گل استقلال خوزستان، عده‌ای از هواداران استقلال علیه جواد نکونام شعار سردادند.

در دقیقه ۸۸ در حالی که بازی متوقف بود، سه جیمی جامپ دیگر وارد زمین شدند.

در جریان بازی به دفعات بطری‌های آب به درون زمین پرتاب می‌شد، به صورتی که بازی با بارش بطری آب همراه بود.

در دقیقه ۹۰ بازیکن استقلال خوزستان وقتی تیمش صاحب کرنر شد، هواداران حریف را تحریک کرد و همین باعث شد هواداران استقلال بطری‌های آب فراوانی را به سمت او پرتاب کنند که داور هم این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. در همین حین یک جیمی جامپ وارد زمین شد و کوهی، بازیکن استقلال خوزستان را مورد ضرب و شتم قرار داد. بازی برای دقایقی متوقف شد.

‌‌جشنواره گل تراکتور در شهر قدس‌

‌دو تیم تراکتور و هوادار نیز ‌از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (پنجشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری چهار بر صفر تی‌تی‌ها به پایان رسید.

‌تراکتور با این پیروزی، هفت امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول تکیه زد. هوادار نیز با یک امتیاز قعرنشین شد.

‌‌شرح گل ها:

گل اول تراکتور (مهدی هاشم نژاد، دقیقه ۳۰):

امیرحسین حسین زاده با یک استوپ سینه خوب توپ را به مهدی هاشم نژاد داد و این بازیکن با حرکت پا به توپ و شوت پای چپ زیبا دروازه آرشا شکوری را باز کرد.

گل دوم تراکتور (تومیسلاو اشترکالی، دقیقه ۵۸):

ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه با کنترل سینه امیرحسین حسین‌زاده به تومیسلاو رسید و شوت او ابتدا به مدافعان پرتعداد هوادار خورد اما در برگشت خود این بازیکن با سماجت شوت دومش را زد تا تراکتور به گل برسد.

گل سوم تراکتور (امیرحسین حسین‌زاده، دقیقه ۷۵):

دانیال اسماعیلی‌فر با یک پاس عمقی امیرحسین حسین‌زاده را در درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. حسین‌زاده بی‌درنگ با شوت پای راست خود توپ را به کنج دروازه هوادار فرستاد.

گل چهارم تراکتور (امیرحسین حسین‌زاده، دقیقه ۸۵):

ارسال بی‌نقص ریکی آلوز به دهانه دروازه با شوت سرضرب امیرحسین حسین زاده به گل چهارم تبدیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار