جدال امپراطور مقابل ارتش سرخ فوتبال؛ آقای جام‌ها در اندیشه شکست پرسپولیس

مهدوی: گاریدو مربی بازیکن سالاری نیست

تهران (پانا) - دومین روز از هفته سوم لیگ بیست‌وچهارم با چهار دیدار به پایان خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۷۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جدال امپراطور مقابل ارتش سرخ فوتبال؛ آقای جام‌ها در اندیشه شکست پرسپولیس

دومین روز از هفته سوم لیگ بیست‌وچهارم با چهار دیدار به پایان خواهد رسید. در مهمترین این دیدار‌ها پرسپولیس میزبان تیم فوتبال فولاد است، پرسپولیس در شرایطی مقابل فولادی‌های لیگ صف‌آرایی می‌کند که از برزخ تبریز جان سالم به در برد. پرسپولیس با 2 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، یکی از اتفاقات ناخوشایند مانند مصدومیت امید عالیشاه برای پرسپولیسی‌های مدافع عنوان قهرمانی است. علیپور و احمدزاده با پوشیدن پیراهن پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم به دنبال اثبات خود هستند. پرسپولیسی‌ها در اندیشه شکستن فولاد لیگ‌ برتر فوتبال کشور، می‌خواهند نخستین برد خود را نیز در فصل جدید تجربه کنند.

از طرفی هم فولادی‌ها با تکیه بر اندیشه یحیی گل محمدی می‌خواهند اولین شکست را در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌وچهارم ثبت کنند. تقابل پرسپولیسی‌ها با یحیی گل محمدی از جذابیت‌های این دیدار است.

سپاهان صدرنشین میزبان شمس آذر است، طلایی‌پوشان دیدار زاینده‌رود در نقش جهان می‌خواهند با پیروزی مقابل نماینده قزوین، جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کنند. تیم فوتبال سپاهان با فاصله 2 امتیازی از تیم رویایی تراکتور و استقلال تهران، تنها به برد خانگی مقابل شمس‌آذر می‌اندیشد. ولی هنوز جایگاه آنها متزلزل است.

تیم فوتبال نساجی مازندران از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند، چادرملو اردکان در دیار باران میهمان قوهای سپید انزلی است. ملوان که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد، می‌خواهد در کورس رقابت با مدعبان کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌وچهارم بماند.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد، گفت: «پرسپولیس در دو دیدار قبل به‌ویژه مقابل تراکتور عملکرد خوبی ارائه نکرد. ولی یک تساوی شیرین بدست آورد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «قضاوت در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم که هنوز 3 هفته آن سپری شده است، بسیار زود است، زیرا پرسپولیس در شرایط بسیار متفاوت و غیرقابل پیش‌بینی قهرمان لیگ بیست‌وسوم فوتبال کشور شد.»

مهدوی تأکید کرد: «گاریدو مربی بازیکن‌سالاری نیست، هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس قرار می‌گیرد و این نکته باعث شده، تا بازیکنان برای به اصطلاح فیکس ماندن در ترکیب پرسپولیس در حاشیه امن قرار نداشته باشند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در نگاهی هم به عملکرد الکسی گندوز در 2 بازی گذشته پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم، تصریح کرد: «گندوز، دنبال اثبات شایستگی‌هایش در پرسپولیس است و نگرانی از سنگر پرسپولیس را در دل هواداران به دست فراموشی سپرده است.»

مهدوی دیدار با تیم فوتبال فولاد را یک بازی سخت برای پرسپولیس برشمرد و اضافه کرد: «یحیی گل‌محمدی هم نه برای اینکه مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، بلکه برای اینکه فولاد در جدول رده‌بندی جایگاه بهتری به‌دست آورد، دنبال برد مقابل سرخ‌پوشان پایتخت است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار