اعتراض مدیر پرسپولیس به استقلال، سپاهان و تراکتور!

تهران (پانا) - مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار یک استوری به تیم‌های رقیب اعتراض کرد و همچنین به مهدی تاج کنایه زد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض مدیر پرسپولیس به استقلال، سپاهان و تراکتور!

در حالی که فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته، چهار تیم مدعی تا کنون اعتراض‌های متعددی نسبت به مسائل مختلف داشتند و حالا مدیر تیم پرسپولیس نیز نسبت به برخی مسائل مربوط به سرمربی استقلال و خرید بازیکن جدید توسط سپاهان و تراکتور و همچنین حواشی مربوط به وی‌ای‌آر انتقاد کرده است.

جواد نکونام سرمربی استقلال که در دو هفته ابتدایی مجوز حضور روی نیمکت تیمش را نگرفته بود، بالاخره بعد از این دو هفته با حضور در ایفمارک تست‌های مربوطه را پشت سر گذاشت، اما علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس معتقد است نشستن جواد نکونام در این دو هفته روی نیمکت استقلال غیرقانونی بوده و فدراسیون نیز در این خصوص تبعیض قائل شده است.

اشرف همچنین در استوری اعتراضی خود به خرید بازیکنان خارجی جدید توسط رقبای‌شان اشاره کرده، او معتقد است سپاهان و تراکتور و استقلال در شرایطی که درخواست افزایش سقف بودجه داشتند و قرارداد چند تن از بازیکنانشان نیز به همین دلیل ثبت نشده بود، چگونه مجدداً موفق به جذب بازیکن خارجی شده‌اند؟

وی در بخش پایانی استوری اعتراضی خود به حواشی مربوط به وی‌ای‌آر اشاره کرده و از آن جایی که برخی کارشناسان داوری معتقد بودند دو پنالتی استقلال در جریان بازی با ملوان به اشتباه گرفته شده است، با کنایه به مهدی تاج نوشته که آیا کسی شهامت عذرخواهی از سایر تیم‌ها را دارد؟

غغغغغغغغغغغغغغ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار