والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان؛ پیروزی قاطع ایران مقابل تونس

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در دومین دیدار خود در قهرمانی جهان، تونس را شکست داد تا به دومین پیروزی خود در بلغارستان دست یابد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان؛ پیروزی قاطع ایران مقابل تونس

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از امروز سوم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (یکشنبه چهارم شهریور) به مصاف تونس رفتند و ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند.

شنتیا به‌نژاد، محمد رئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی‌فر، محمدمهدی حسینی، آرمین آسیایی، طا‌ها محسنی و مسعود ایمری (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقه بودند.

ایثام لوتای، محمد ایسلم، عمر هفایید، جاسر مفتاح، محمد بیرام، یاسین ریدان و یحیی بن هاسین (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تونس با هدایت راشد شبی را تشکیل دادند.

در ست نخست شاگردان آرش صادقیانی با عملکرد بهتر در حمله بازی را به نفع خود پیش برده و نتیجه را ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود به اتمام رساندند.

در ست دوم هم با سرویس‌های هدفمند و پرشی حریف را متوقف کرده و بار دیگر با اختلاف امتیاز بسیار و با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ حریف را مغلوب خود کرد.

در سومین ست روند بازی خوب شاگردان صادقیانی ادامه داشت، اما حریف هم با تلاش اختلاف امتیازات را نسبت به ست‌های گذشته کاهش داد و در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع ملی‌‍پوشان کشورمان پایان یافت تا فردا برابر مصر برای صدرنشینی در گروه B تلاش کنند.

کامیاب عبدالهی‌فر با کسب ۸ پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و تونس در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان ۲۰۲۴ شد.

محمد مانیر از مصر داور اول و کنیا نیوس از پرتوریکو داور دوم این دیدار بودند.

امیررضا مشهدبان، سینا حضرتی، امیرحسین نقوی، امیرعلی فرج‌پور و آرش قهرمانی دیگر بازیکنان تیم ایران در این رقابت‌ها هستند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی و حسام الدین نائیجی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران از ساعت ۱۱:۳۰ فردا پنجم شهریور در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف مصر خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار