دوومیدانی قهرمانی زنان کشور؛ ثبت پنج رکورد ملی و شکسته شدن چهار رکورد باشگاهی

تهران (پانا) - دومین مرحله از بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های زنان کشور با پیشتازی تیم کاراماشین و شکسته شدن چهارملی و ۴ رکورد باشگاهی ایران به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دوومیدانی قهرمانی زنان کشور؛ ثبت پنج رکورد ملی و شکسته شدن چهار رکورد باشگاهی

دومین مرحله از بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب آغاز شده بود، همانند مرحله نخست این رقابت‌ها با پیشتازی تیم کاراماشین به پایان رسید.

در این مسابقات بیش از ۱۳۰ ورزشکار دوومیدانی در قالب هفت تیم؛ کاراماشین، دانشگاه آزاد اسلامی، پلیمر خلیج فارس خرم آباد، آذر موتور، صنعت مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و چادرملو اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در ماده۸۰۰متر تکتم دستاربندان موفق شد با ثبت زمان ۲:۰۷.۵۲دقیقه رکورد ملی این ماده مه با حد نصاب۲:۰۸.۲۰دقیقه(۱۴۰۳/۳/۱۱-بصره) در اختیار خودش بود بهبود بخشد. وی همچنین با ثبت این عملکرد رکورد باشگاهی این ماده را نیز که با زمان۲:۰۹.۴۴دقیقه(۱۴۰۲/۵/۲۷-تهران) در اختیار خودش بود ارتقاء دهد.

در ادامه و در رقابت ماده ۲۰۰متر ملینا اسماعیلی که با ثبت زمان ۲۴.۱۷ثانیه قهرمان شد با به دست آوردن این حد نصاب رکوردملی رده سنی جوانان که با ۲۴.۵۱ثانیه(۱۴۰۲/۲/۱۱-یزد) در اختیار خودش بود بهبود بخشید. همچنین در ماده پرش سه گام مریم کاظمی ورزشکار فاتح این رقابت با ثبت حد نصاب ۱۳.۲۹متر رکورد ملی کشورمان در این ماده را که با ۱۳.۲۳متر(۱۳۹۵/۲/۱۰-تهران) در اختیار جواهر زمانی بود شکست و با این عملکرد رکورد باشگاهی را نیز که با ۱۳.۲۳متر(۱۴۰۳/۵/۱۱-تهران) در اختیار خودش بود ارتقاء داد.

مهلا محروقی دیگر ورزشکاری بود که در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب دیسک با ثبت حد نصاب۵۳.۵۳متر ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی و باشگاهی این ماده را که با۵۱.۵۷متر(۱۴۰۲/۷/۲۰-تهران) در اختیار ژاله کاردان بود بهبود بخشد.

نواررکورد شکنی‌های زنان خوب دوومیدانی‌کار کشورمان در این رقابت‌ها باز هم ادامه پیدا کرد تا جایی که در رقابت هفتگانه فاطمه محیطی زاده دست به کار بزرگی زد و با کسب ۵۴۶۲امتیار رکورد ملی کشورمان در این ماده را که با ۵۴۴۳امتیاز(۱۳۹۴/۳/۱۵-چین) در اختیار سپیده توکلی بود شکست و به نام خود به ثبت رساند. وی همچنین رکورد باشگاهی را نیز که با ۵۲۵۹امتیاز(۱۴۰۲/۷/۲۰-تهران) در اختیار خودش بود ارتقاء داد.

در پایان این مرحله از مسابقات تیم کاراماشین آرنا با کسب ۳۰۸.۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های چادرملو اردکان و پلیمر خلیج فارس خرم آباد نیز به ترتیب با ۱۹۶.۵ و ۱۹۱ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

سومین و آخرین مرحله رقابتهای دوومیدانی قهرمانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در بخش زنان طی روزهای ۱۵و۱۶شهریور ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

۱۰۰ متر

حمیده اسماعیل نژاد ۱۱.۷۶ ثانیه

۴۰۰ متر

نگین آذری ۵۵.۱۲ ثانیه

۸۰۰ متر

تکتم دستاربندان ۲:۰۷.۵۲ دقیقه

۱۰۰ متر بامانع

الناز کمپانی ۱۴.۱۴ ثانیه

۲۰۰ متر

ملینا اسماعیلی ۲۴.۱۷ ثانیه

۴۰۰ متر بامانع

نازنین فاطمه عیدیان ۱:۰۰.۸۲ دقیقه

۳۰۰۰ متر بامانع

سمیرا خداترس ۱۰:۵۱.۲۵ دقیقه

۵۰۰۰ متر

پریسا عرب ۱۷:۰۶.۷۲ دقیقه

۱۰۰۰۰ متر

پریسا عرب ۳۷:۲۳.۱۳ دقیقه

۱۰۰۰۰ متر پیاده روی

زینب احدی ۵۶:۲۲.۵ دقیقه

پرش طول

ریحانه مبینی ۶.۲۰ متر

پرش ارتفاع

مهیا نعیمی ۱.۷۱ متر

پرش سه گام

مریم کاظمی ۱۳.۲۹ متر

پرش با نیزه

مهسا میرزاطبیبی ۳.۹۰ متر

پرتاب وزنه

الهام هاشمی ۱۴.۸۰ متر

پرتاب دیسک

مهلا مهروقی ۵۳.۵۳ متر

پرتاب نیزه

زهرا نجفی ۴۶.۵۰ متر

پرتاب چکش

مهدیه حکمت سرا ۵۰.۶۲ متر

هفتگانه

فاطمه محیطی زاده ۵۴۶۲ امتیاز

۴ در ۱۰۰ متر امدادی

تیم کاراماشین ۴۶.۵۳ ثانیه

۴ در ۴۰۰ متر امدادی

تیم کاراماشین ۳:۵۱.۹۸ دقیقه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار