لشکرکشی پرسپولیس برای شکست تراکتور به تبریز

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی بازیکنان این تیم برای حضور پرقدرت مقابل تراکتور می‌گوید.

کد مطلب: ۱۴۹۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
لشکرکشی پرسپولیس برای شکست تراکتور به تبریز

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تراکتور- پرسپولیس، اظهار کرد: بازی‌های تراکتور- پرسپولیس همواره مهم و متفاوت است این دو باشگاه، طرفدار بسیاری دارند که این بازی را خاص می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازی بزرگی در پیش رو داریم و شرایط جو خاص فوتبالی در آن حاکم است یادآور شد: در بازی فردا، زمین پر از طرفداران می‌شود ولی در نهایت باید فوتبال بازی کرد بازیکنان هر دو تیم، یکدیگر را می‌شناسند و اغلب با هم دوست هستند که شاید این موضوع باعث شود بازی خاص شود و بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

سرمربی پرسپولیس افزود: از طرف خودمان، بازی مهمی پیش رو داریم و نسبت به جو ورزشگاه آگاه هستیم و بازیکنان حریف را می‌شناسیم و می‌دانیم خوب هستند ولی فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فوتبال بازی کنیم و زمانی که بازی تمام شود با هر نتیجه، اتفاقات بازی را تحلیل و تلاش می‌کنیم تا از همین ابتدای فصل با پیشرفت رو به جلو حرکت کنیم.

گاریدو با بیان این‌که همه بازیکنانی که در لیست هستند آماده و در شرایط خوبی قرار دارند، ادامه داد: اورونوف آماده است ولی امیدعالیشاه را برای فردا نداریم.

وی گفت: فردا دومین بازی لیگ است‌ و دوست داریم بازی را ببریم و متوجه هستیم که در شروع فصل نیاز به کسب امتیاز داریم و می‌توانیم امتیازات را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی پیش رو مقابل حریف بزرگی است‌ بهترین خود را باید بازی کنیم و رقابت داشته باشیم هر نتیجه‌ای در بازی فوتبال ممکن است و ما تمام توان خود را برای کسب سه امتیاز می‌گذاریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص سئوالی درباره بازی هفته نخست این تیم، گفت: بازی‌های پیشین باید درسی برای آینده باشند باید بازی خود را تحلیل و برای بهتر شدن شرایط تلاش کنیم زیرا در انتهای فصل، جام را به تیم‌ها می‌دهند.

وی اظهار کرد: اکنون در شروع فصل نیاز داریم تا تیم پیشرفت کند پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه از ما درخواست برد دارند اما باید آرامش خود را حفظ کنیم‌ و دوست داریم همه بازی‌ها را ببریم.

وی در خصوص محل بازی‌های خانگی پرسپولیس و آماده نشدن استادیوم آزادی نیز گفت: همیشه دوست داریم بهترین شرایط را داشته و در استادیوم خود با حضور تماشاگران بازی کنیم ولی نمی‌توانم نسبت به هر موضوعی اعتراض کنم‌ و دوست ندارم دنبال بهانه باشم‌.

گاریدو تاکید کرد: به عنوان سرمربی کارم نظر دادن و صحبت درباره استادیوم نیست ما باید در هر استادیومی که انتخاب می‌شود، بهترین بازی را داشته باشیم برای برد باید به کار خودمان فکر کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر از استادیوم باید بر روی تیم فکر کنیم تا بهتر کار کنیم و بهتر شویم فردی که مسئول انتخاب استادیوم است، درباره آن تصمیم می‌گیرد.

وی در خصوص گزینه‌های جدید جذب شده پرسپولیس ازجمله میلاد محمدی، اظهار کرد: باید به جای عجله، بازیکنی جذب کنیم که مناسب تیم باشد در این فرصتی که داشتیم، بازیکن مناسبی برای تیم جذب شد هرچند به عنوان سرمربی ترجیح می‌دادم یک ماه پیش این بازیکن را می‌داشتم. خوشحالم بازیکن خوبی داریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب قلی زاده نیز افزود: نمی‌خواهم درباره این موضوعات صحبت کنم، باید به کار داخلی باشگاه درباره بازیکنانی که اضافه می‌شوند احترام بگذاریم صحبتی در این خصوص ندارم تا باشگاه بگوید.

وی در خصوص تفاوت تراکتور امسال نسبت به سال قبل، گفت: سرمربی جدید این تیم، راه و روش خاص خود را داشته و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که بازی فردا را ویژه و خاص می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار