همگام با المپیک؛

شکست آذرپیرا مقابل قهرمان جهان

تهران (پانا) - نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس مقابل قهرمان جهان شکست خورد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شکست آذرپیرا مقابل قهرمان جهان

مسابقات ۲ وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک از ساعت ۱۱ صبح امروز به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز شد و نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند‌.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست به مصاف احمد تاج‌الدینوف، قهرمان جهان و بخت نخست قهرمانی المپیک از بحرین رفت که با وجود نمایش درخشانی که داشت در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از حضور در مرحله بعد بازماند.

وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و علیشیر یرگالی دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان در گروه آذرپیرا حضور دارند.

پیش از این و در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست در مصاف با زاین رترفورد، دارنده مدال نقره جهان از آمریکا با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسیده بود. وی در دور بعد با اسلام دودایف از آلبانی دیدار خواهد کرد. 

حاجی علی‌یف، دارنده ۳ مدال طلای قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان و اسماعیل موسکائف قهرمان سال ۲۰۲۳ جهان از مجارستان در گروه عموزاد حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار