همگام با المپیک؛

دورخیز برخورداری برای شکار طلای المپیک

تهران (پانا) - ملی پوش تکواندو ایران که با پیروزی برابر قهرمان جهان از ایتالیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود، با پیروزی برابر حریفی از کره جنوبی به دیدار فینال این رشته در بازی‌های المپیک صعود کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دورخیز برخورداری برای شکار طلای المپیک

مهران برخورداری نماینده تیم ملی تکواندو ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در مرحله نیمه نهایی به مصاف «سئو گیون وو» از کره جنوبی رفت و با پیروزی ۲ بر یک برابر این تکواندوکار راهی مبارزه فینال شد.

برخورداری که در رقابت‌های گرنداسلم این کره‌ای را شکست داده بود، هر چند راند اول را ۲ به ۴ واگذار کرد اما در راند دوم با اقتدار حریف خود را ۱۳ بر ۹ شکست داد تا کار به راند سوم کشیده شود. در راند سوم هم ملی پوش کشورمان ۱۲ بر ۸ پیروزی شد و با برتری ۲ بر یک در مجموع فینالیست شد.

برخورداری دور نخست «جسوربک» از ازبکستان و قهرمان سال ۲۰۲۴ آسیا را دو بر یک شکست داد و در مبارزه دوم و در یک پیکار سخت و نفس گیر برابر «سیمونه آلیسو» از ایتالیا با رنکینگ یک دنیا، دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان، سه طلا و دو برنز قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره گرندپری ۲ بر یک در راند شماری صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و تا روز شنبه ۲۰ مردادماه پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار