همگام با المپیک؛

مهران برخورداری یک گام تا شگفتی‌سازی

تهران (پانا) - ملی پوش تکواندو ایران در دومین مبارزه خود برابر حریفی از ایتالیا به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مهران برخورداری یک گام تا شگفتی‌سازی

 در ادامه مسابقات روز سوم تکواندو در بازی‌های المپیک پاریس، مهران برخورداری نماینده کشورمان در وزن ۸۰- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «سیمونه آلیسو» از ایتالیا با رنکینگ یک دنیا، دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان، سه طلا و دو برنز قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره گرندپری رفت.

ملی پوش ایران راند اول را ۶ بر یک به حریف واگذار کرد اما در راند دوم موفق شد ۲ بر یک تکواندوکار سرشناس ایتالیایی را شکست دهد تا کار به راند سوم کشیده شود. در راند سوم برخورداری ابتدا ۳ بر صفر از حریف پیش افتاد اما در ادامه مبارزه دو تکواندوکار حساس شد و کار تا ۹ بر ۸ به سود حریف ایتالیایی پیش رفت، اما در ثانیه آخر ضربه برخورداری ۱۰ بر ۹ شد و ملی پوش ایران ۲ بر یک پیروز شد.

مهران برخورداری در اولین مبارزه خود «جسوربک جایسانوف» قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا از ازبکستان را دو بر یک در راند شماری شکست داده بود.

‌تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌های المپیک تاکنون توسط مبینا نعمت زاده موفق به کسب مدال برنز شده و ناهید کیانی هم موفق به کسب مدال نقره شده است.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و تا روز شنبه ۲۰ مردادماه پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار