همگام با المپیک؛

برنز المپیک نعمت‌زاده از جنس غیرت زنان ایرانی

تهران (پانا) - دختر مدال آور ایران بعد از کسب مدال برنز المپیک در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم گفت: بسیار خوشحالم. از همه مردم ایران ممنونم که برای من انرژی مثبت فرستادند. و دعایم کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برنز المپیک نعمت‌زاده از جنس غیرت زنان ایرانی

مبینا نعمت‌زاده با اشاره به حریفانی که پشت سر گذاشته، به خصوص حریف اسپانیایی گفت:« تکواندوکار اسپانیایی سخت‌ترین حریفم بود و وقتی او را بردم، فکر کردم که به فینال می‌رسم. البته می‌توانستم حریف چینی را هم شکست دهم اما در راند دوم، فکر می‌کنم که داور اشتباه کرد. البته الان دیگر مهم نیست. شاید قسمتم این بوده که در این دوره و حالا که ۱۸ ساله‌ام مدال برنز بگیرم و در دوره بعد برای طلا بجنگم.» 

مبینا نعمت‌زاده که دومین مدال تاریخ ورزش زنان ایران در ادوار المپیک را به دست آورده، با تشکر از کسانیکه در این مسیر او را یاری کرده‌اند، گفت:« خانواده به خصوص پدر و مادرم خیلی مرا حمایت کردند. ضمن اینکه از زحمات مربیانم نیز سپاسگزارم. خیلی‌ها پشتم بودند که حالا من توانسته‌ام به مدال المپیک برسم.» 

وی در رابطه با اینکه چقدر پیش از مسابقات المپیک به کسب مدال امیدوار بوده، گفت:« من به تمام توانایی‌هایی خودم باور قلبی دارم و در تک تک لحظاتی که تمرین می‌کردم، هدفم مدال طلای المپیک بود. من با ۱۸ سال سن در گرند پری که سطح خیلی بالایی دارد، توانستم مدال با ارزشی بگیرم و می‌دانستم که اینجا هم حرف برای گفتن دارم.» 

مبینا همچنین گفت: « از همه مردم ایران می‌خواهم که همه برای ناهید کیانی عزیز دعا کنیم که او بتواند فردا مدال طلا را به دست آورد.» 

نعمت زاده در پاسخ به این سئوال خبرنگار کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر اینکه بعد از کسب این مدال اولین کاری که انجام می‌دهد، چیست؟ گفت:می‌خواهم با خانواده‌ام به مسافرت بروم ‌ و چند روز استراحت کنم. دو سال است که ساعت ۱۱ شب را ندیده‌ام و روتین خیلی منظمی داشتم تا بتوانم این مدال را به دست آورم. 

مبینا در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کند این مدال چقدر برای زنان ایران الهام بخش است، ادامه داد: زنان سرزمینم بهترین هستند و من در کنار آنها یک قدم کوچک برداشتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار