تاج مطرح کرد؛

ورزشگاه آزادی از هفته سوم میزبان بازی سرخابی‌ها

بررسی ورزشگاه میزبان بازی ایران - قرقیزستان روی میز فدراسیون فوتبال

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال درباره روند بازسازی ورزشگاه آزادی، به میزبانی این ورزشگاه از هفته سوم لیگ بیست و چهارم اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ورزشگاه آزادی از هفته سوم میزبان بازی سرخابی‌ها

مهدی تاج در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر، گفت: از ابتدا نگران بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بودم و مشکلات ورزشگاه نقش جهان قابل پیش‌بینی بود و شب گذشته مایه آبروریزی برای همه ما شد!

وی افزود: اگر در جلسات متداول ستاد استانداردسازی این مباحث را جدی نگیریم همین مشکلات پدید می‌آید. نباید مثل گذشته به راحتی از این مسائل بگذریم و تاکید جدی می‌کنم که مسئله ورزشگاه و استانداردسازی برای ما اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت و نباید بگذاریم که این مسائل به راحتی تکرار شود.

تاج تصریح کرد: ما باید از قدیم وضعیت ورزشگاه‌ها را جدی‌تر می‌گرفتیم. در حال حاضر کار اصولی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و اگر به هفته دوم، سوم برسد خیلی بهتر است تا اینکه سرسری تمام شود. باید طاقت بیاوریم تا مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود و این مسائل به وجود نیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قرار بود بازی تیم ملی ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اما صبح امروز با قلعه‌نویی که در اصفهان حضور دارد، مفصل صحبت کردم و به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بازی در زمین نقش جهان باعث مشکلات جدی برای تیم ملی می‌شود و ما چون پیروزی می‌خواهیم نباید ریسک کنیم.

تاج اضافه کرد: ورزشگاه تختی به دلایلی که مطرح شده است، مورد تأیید دستگاه‌های امنیتی قرار نگرفته است. در جلسه شورای تأمین گفتم ورزشگاه تختی از منظر ورودی بانوان و ... آماده است، اما بحث بار ترافیکی دارد و گفتند نمی‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حاضر بودند پول این ورزشگاه را بدهند، ولی به یکباره با مانع روبه‌رو می‌شوند. الان ما گیر هستیم و نمی‌دانیم ورزشگاه پرسپولیس و استقلال کجاست!

وی تصریح کرد: خوشبختانه چند ورزشگاه در حال آماده شدن است و ورزشگاه گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در وضعت خوبی هستند و اگر در کرمان دو هتل پنج ستاره داشتیم تیم ملی را به آنجا می‌بردیم، اما به هر حال هر جایی یک‌سری مشکلات دارد. ورزشگاه خانگی آلومینیوم نیز قابل قبول است و علاوه بر این هشت ورزشگاه شرایط مطلوب دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار