زنگ استعدادیابی در والیبال کشور

تهران (پانا) - سازمان لیگ فدراسیون والیبال شرایط برگزاری مسابقات استعدادهای برتر زیر 14 سال دختر و پسر کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استعدادیابی در والیبال کشور

سازمان لیگ در نظر دارد طرح استعدادهای برتر ورزشی در رده سنی زیر 14 سال دختر و پسر را برگزار کند و هیات‌های استانی تا 15 مرداد فرصت ثبت نام در این رقابت‌ها دارند.

تیم‌هایی که تمایل به دریافت میزبانی مسابقات را دارند، باید درخواست خود را همراه با نامه اعلام حضور تا تاریخ ذکر شده به آدرس ایمیلletter@volleyball.ir ارسال کنند.

این مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و هر استان یک تیم منتخب در آن شرکت می‌کند که هر تیم حداکثر شامل 8 بازیکن متولد 11 دی 1389 به بالا، مربی و سرپرست است. مربی تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو باشد.

تعداد بازیکنان داخل زمین 4 نفر و بازیکن زننده سرویس یار عقب محسوب می‌شود. لباس کادر فنی می‌بایست متحدالشکل باشد. لباس بازیکنان دختران نیز باید طبق مصوبه تیم ملی باشد.

مسابقات در یک مرحله بصورت متمرکز برگزار می‌شود و رقابت‌های در مرحله مقدماتی، بصورت دوره ای و در مرحله دوم حذفی خواهد بود. مسابقات به صورت 2 دست از 3 دست است با امتیاز 25 و در ست سوم نتیجه 15

هزینه اسکان و تغذیه در طول مدت مسابقات بر عهده هیأت‌های استانی است و ثبت نام تیم ها در سامانه ملی والیبال الزامی است و ID کارت بازیکنان و کادر فنی توسط سامانه ملی والیبال صادر می‌شود.

اصل شناسنامه بازیکنان، اصل شناسنامه و کارت ملی مربی و سرپرست، تصویر کارت مربیگری مربی تیم، رضایت‌نامه محضری پدر بازیکنان از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است و بازیکنان بایستی ساکن یا دانش آموز استان مربوطه باشند.

گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار از سیستم سیدا که به تأیید و مهر و امضاء آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد، یک قطعه عکس پرسنلی 4×3 تمامی اعضاء تیم و کارت بیمه ورزشی از دیگر مدارک مورد نیاز است.

زمان بارگذاری مدارک در سامانه ملی فدراسیون از روز شنبه 20 مرداد تا هفتم شهریور است و زمان برگزاری مسابقات نیمه دوم شهریور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار