همراه با المپیک

محسن‌نژاد: در المپیک‌ بهترین‌های دنیا حضور دارند

شرمنده اشک‌های مادرم هستم

تهران (پانا) - نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در کسب مدال برنز، گفت شرمنده اشک‌های مادرش است و ای کاش می‌توانست مدال بگیرد و زحمات همه را جبران کند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محسن‌نژاد: در المپیک‌ بهترین‌های دنیا حضور دارند

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در روز دوم این مسابقات، از ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم در رقابت‌های شانس مجدد به مصاف حریفانشان رفتند که موفق به حضور در دیدار رده‌بندی شدند.

مهدی محسن‌نژاد نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور داشتند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر و با امتیاز عالی عبدالکریم فرگات از الجزایر را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کنیچیرو فومیتا، نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)، نقره (۲۰۲۳) و برنز (۲۰۲۲) جهان از ژاپن شد.

کشتی‌گیر ژاپنی در مرحله نیمه‌نهایی در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد شارشنبیکوف از قرقیزستان گذشت و فینالیست شد. بدین ترتیب محسن‌نژاد به شانس مجدد رفت. وی امروز (سه‌شنبه) در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر یک دآرماس از کوبا را شکست داد. وی در دیدار رده‌بندی امشب به مصاف شارشنبیکوف رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و پنجم شد.

مهدی محسن‌نژاد پس از ناکامی در کسب مدال برنز، گفت: شرمنده مجید رمضانی مربی خودم شدم که هر چه دارم از او هست.

وی ادامه داد: شرمنده اشک‌های مادرم هستم و ای کاش می‌توانستم مدال بگیرم و زحمات همه را جبران کنم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران گفت: المپیک میدان بزرگی هست و همه رقبا در این میدان از بهترین‌های جهان هستند.

وی تصریح کرد: همه تلاشم را کردم اما از اینکه به مدال نرسیدم بی‌اندازه ناراحت هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار