همگام با المپیک؛

میرزازاده در اندیشه شکار برنز المپیک؛ جدال ایرانی‌ها بر سر برنز سنگین وزن المپیک

تهران (پانا) - امین میرزازاده فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان برای تصاحب مدال برنز به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل جمهوری آذربایجان می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
میرزازاده در اندیشه شکار برنز المپیک؛ جدال ایرانی‌ها بر سر برنز سنگین وزن المپیک

روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان در گروه شانس مجدد به مصاف حریفانشان رفتند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد آدام کون از آمریکا گذشت و راهی مرحله بعد شد، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میخایین لوپز، دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا شد که با حضور حریفش در فینال راهی گروه شانس مجدد شد تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند. لوپز در نیمه‌نهایی با نتیجه ۴ بر یک صباح شریعتی را شکست داد و فینالیست شد تا امشب برای کسب پنجمین مدال طلای المپیکش مبارزه کند.

میرزازاده در این مرحله به راحتی و پیش از پایان تایم اول با نتیجه ۹ بر صفر لی از کره‌جنوبی را شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل جمهوری آذربایجان خواهد رفت. مهدی محسن‌نژاد نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم است که تا دقایقی دیگر در شانس مجدد به میدان خواهد رفت. مسابقات مقدماتی ۲ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نیز از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار