پائولو سوزا مطرح کرد:

سردار آزمون مهره کلیدی شباب‌الاهلی در نقش جهان

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات به نقش سردار آزمون به‌عنوان مهره کلیدی تیم فوتبال شباب‌الاهلی امارات در دیدار با سپاهان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار آزمون مهره کلیدی شباب‌الاهلی در نقش جهان

پائولو سوزا سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات امروز در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات گفت: بی‌تردید تیم سپاهان و ژوزه مورایس سرمربی این تیم دیدگاه‌های متنوعی برای بازی دارند، زیرا خیلی خوب همدیگر را می‌شناسند.

این سرمربی پرتغالی با اشاره به فعالیت کارلوس کیروش و مورایس هموطنانش در ایران اضافه کرد: حریف ما دارای بازیکنان عالی است و با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنند، شرایط مناسبی خواهند داشت.

سوزا افزود: ما سعی کردیم در مدت اخیر هماهنگی خود را بالا ببریم و در مسابقات دوستانه هم خوب عمل کردیم. در کل شرایط را خوب و مثبت ارزیابی می‌کنم و البته مورایس هم قادر است، ما را شگفت زده کند.

سرمربی شباب امارات خاطرنشان‌کرد: سپاهان از لحاظ تاکتیکی تیمی جنگنده است و میل به حملات زیاد دارد، ما و آنها اشتیاق زیادی برای برد داریم.

سوزا ادامه داد: بازیکنان ما هر روز پیشرفت داشتند و اما باید بر روی احساسات خود در مسابقه کنترل داشته باشند.

وی گفت: مفتخریم که در ایران و اصفهان حضور داریم و من اشتیاق زیادی برای این رقابت دارم.

وی درباره تقابل سردار آزمون با تیم اسبق خود تصریح کرد: این بازیکن تازه به ما اضافه شده و در ۲ سال اخیر مسابقات منظمی نداشته و می‌خواهیم به او کمک کنیم تا به شرایط خوب خود بازگردد.

این سرمربی اضافه کرد: آزمون بازیکن مؤثری است و جزو اعضای کلیدی ما خواهد بود.

بازیکن تیم شباب نیز در این نشست گفت: باعث افتخار است که در ایران و اصفهان حضور دارم، بازی فردا مسابقه افتتاحیه این دوره و بی‌تردید، بازی سختی است و امیدواریم به مرحله بعدی لیگ راه یابیم.

‌بحیی الغسانی ادامه داد: سطح کیفی بازیکنان سپاهان در رقابت‌های ملی و در سطوح باشگاهی قابل ستایش است، زیرا آنان بازیکنان حرفه ای هستند.

وی درباره اینکه آیا بازیکنی را در تیم حریف می شناسد، اظهار کرد: خیر نمی شناسم؛ اما آزمون در تیم‌ ما در سطح ملی و اروپایی مهره مؤثر و خطرناکی بوده است.

بازیکن شباب گفت: من در تقابل‌های ملی هم مقابل بازیکنان ایرانی بودم و بی‌شک‌ مصاف فردا سخت خواهد بود.

این دیدار ساعت ۱۹:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

نماینده کشورمان در صورت پیروزی در بازی نخست، در بازی پلی‌آف نهایی روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد در قطر به مصاف تیم «الغرافه» این کشور خواهد رفت و برنده این دیدار به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

تیم سپاهان با کسب قهرمانی در جام حذفی و مقام سوم در لیگ برتر کشور به عنوان یکی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاهی آسیا در دوره پیش‌رو حاضر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار