آزمون با پیراهن شباب الاهلی در نقش جهان؛ چمدان بسته سردار ایرانی برای سفر به اصفهان

تهران (پانا) - سردار آزمون با پیراهن تیم فوتبال شباب الاهلی مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آزمون با پیراهن شباب الاهلی در نقش جهان؛ چمدان بسته سردار ایرانی برای سفر به اصفهان

حدود یک هفته قبل بود که سردار آزمون به طور رسمی از بایر لورکوزن جدا شد و پیراهن شباب الاهلی امارات را پوشید. انتقال غیر منتظره آزمون به لیگ امارات بازتاب بسیاری داشت و خیلی‌ها درباره آن اخبار متفاوتی را منتشر کردند. نکته جالب توجه این بود که شباب الاهلی باید در نخستین بازی مقابل سپاهان به میدان می‌رفت و همین مسأله انتقال آزمون را به انتقالی جذاب تبدیل کرد.

171316162

طی روزهای اخیر بحث‌های بسیاری درباره حضور یا عدم حضور سردار در بازی مقابل سپاهان وجود داشت. کارت بازی مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی صادر نشده بود و خیلی‌ها بر این عقیده بودند که او حداقل مقابل سپاهان به میدان نخواهد رفت. امروز اما بالاخره کارت بازی آزمون برای سباب الاهلی صادر شد و این بازیکن می‌تواند بدون مشکل در ترکیب تیم جدیدش به میدان برود و در لیگ نخبگان آسیا و همچنین ادنوک لیگ – لیگ امارات شرکت کند.

بعد از مصدومیت سعید عزت‌اللهی که حدود دو ماه قبل رخ داد و او به گفته خودش نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند، در مورد سردار آزمون، هم اما و اگرهای فراوانی وجود داشت. با اینکه کارت بازی سردار صادر شده بود اما او باید منتظر تصمیم پائولو سوسا می‌ماند تا در صورت صلاحدید مربی پرتغالی شباب الاهلی به اصفهان سفر کند و مقابل سپاهان بازی کند. با اینکه سردار دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شده اما سوسا تصمیم گرفته مهاجم جدید خود را همراه کاروان الاهلی به اصفهان بیاورد و از او استفاده کند. بنابراین احتمالاً اولین بازی سردار برای شباب الاهلی مقابل سپاهان در لیگ نخبگان آسیا انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار